Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014
Najnowsze zdjęcia wizerunkowe Christian Louboutin ponownie stały się interpretacją świata sztuki. Zobacz malowniczą kampanię na sezon wiosna-lato 2014!
Barokowe obrazy, dzieła flamandzkiego malarza Petera Paula Rubensa, a także słynne słoneczniki van Gogha stały się motywem przewodnim najnowszej kampanii wizerunkowej Christian Louboutin. Zdjęcia na sezon wiosna-lato 2014 przedstawiają wielobarwne bukiety kwiatów, a w nich skąpane produkty marki, m. in. torebki Sweet Charity, Khepira oraz buty Martha Fishner i So Kate. Marka po raz kolejny podjęła współpracę z fotografem Peterem Lippmannem.
Christian Louboutin sięgał już raz do inspiracji ze świata sztuki przy kreowaniu kampanii wizerunkowych. Zdjęcia reklamowe jesiennego sezonu 2011 bazowały na klasycznych portretach, interpretując dzieła mistrzów, takich jak: Georges de la Tour, czy Jean-Marc Nattier.
Zobacz kampanię Christian Louboutin na sezon wiosna-lato 2014 w galerii >>>
1 z 6
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014, fot. Peter Lippmann
2 z 6
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014, fot. Peter Lippmann
3 z 6
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014, fot. Peter Lippmann
4 z 6
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014, fot. Peter Lippmann
5 z 6
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014, fot. Peter Lippmann
6 z 6
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014
Kampania Christian Louboutin wiosna-lato 2014, fot. Peter Lippmann