Kampania Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
Ktokolwiek odwiedził stronę WWW Christian Louboutin, wie, że oprawa graficzna marki jest nietypowa. Fotomontaże z butami powracają w zdjęciach promocyjnych nowej kolekcji.
Buty Louboutin opanowały Paryż. W fantazjach wielkiego kreatora obuwia, jego szpilki mogą uchodzić za atrakcje turystyczną nie gorszą od katedry Notre Dame. Zdjęcia najpopularniejszych atrakcji Paryża zostały podrasowane przez grafików, tak że zamiast rzeźb czy detali architektonicznych pojawiają się buty z czerwoną podeszwą. Wszystkie z aktualnej kolekcji mistrza.
Zobaczcie Paryż w wersji dla miłośniczek drogich pantofelków. Podoba wam się taki pomysł na reklamę czy jest zbyt absurdalny?
1 z 5
Kampania Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
Fotomontaże promujące kolekcję Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
2 z 5
Kampania Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
Fotomontaże promujące kolekcję Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
3 z 5
Kampania Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
Fotomontaże promujące kolekcję Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
4 z 5
Kampania Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
Fotomontaże promujące kolekcję Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
5 z 5
Kampania Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013
Fotomontaże promujące kolekcję Christian Louboutin jesień-zima 2012/2013