Kampania Calvin Klein "American Classics" 2017
Raf Simons stworzył kolejną (niesezonową) kampanię dla amerykańskiego domy mody. Główną rolę grają w niej nie tylko słynne dżinsy z logo "cK" ale także pop-art.
Raf Simons został nowym dyrektorem kreatywnym marki Calvin Klein i chociaż swoją pierwszą kolekcję dla amerykańskiego domu mody zaprezentuje dopiero 10 lutego, to już zdążył zmienić słynne logo "cK" (przeczytajcie>>) i stworzyć dwie kampanie (!). Pierwsza, nazywa się "Calvin Klein By Appointment" i ma udowadniać, że "W Calvin Klein nie chodzi tylko o kultową bielizną i dżinsy - chodzi o dużo więcej" (zobaczcie>>), druga, powstała pod hasłem "American Classics". Słynna bielizna z taśmami i granatowe dżinsy urastają w niej do rangi "popkulturowych klasyków".
By podkreślić znaczenie dla amerykańskiej popkultury kultowych projektów Calvina Kleina, Simons przedstawił je na tle obrazów Andy'ego Warhola i Richarda Prince'a. Modele pozowali w The Andy Warhol Museum w Pittsburghu przed obiektywem Willy'ego Vanderperre. Stylizacją zajął się Olivier Rizzo.
Kampania Calvin Klein "American Classics" 2017 - GALERIA>>
Ubrania i dodatki z metką Calvin Klein kupicie w sklepie ELLE:
1 z 4
Kampania Calvin Klein American Classics 2017
2 z 4
Kampania Calvin Klein American Classics 2017
3 z 4
Kampania Calvin Klein American Classics 2017
4 z 4
Kampania Calvin Klein American Classics 2017