Kampania Calvin Klein "American Classics" 2017
Raf Simons stworzył kolejną (niesezonową) kampanię dla amerykańskiego domy mody. Główną rolę grają w niej nie tylko słynne dżinsy z logo "cK" ale także pop-art.

Raf Simons został nowym dyrektorem kreatywnym marki Calvin Klein i chociaż swoją pierwszą kolekcję dla amerykańskiego domu mody zaprezentuje dopiero 10 lutego, to już zdążył zmienić słynne logo "cK" (przeczytajcie>>) i stworzyć dwie kampanie (!). Pierwsza, nazywa się "Calvin Klein By Appointment" i ma udowadniać, że "W Calvin Klein nie chodzi tylko o kultową bielizną i dżinsy - chodzi o dużo więcej" (zobaczcie>>), druga, powstała pod hasłem "American Classics". Słynna bielizna z taśmami i granatowe dżinsy urastają w niej do rangi "popkulturowych klasyków".
By podkreślić znaczenie dla amerykańskiej popkultury kultowych projektów Calvina Kleina, Simons przedstawił je na tle obrazów Andy'ego Warhola i Richarda Prince'a. Modele pozowali w The Andy Warhol Museum w Pittsburghu przed obiektywem Willy'ego Vanderperre. Stylizacją zajął się Olivier Rizzo.
Kampania Calvin Klein "American Classics" 2017 - GALERIA>>
Ubrania i dodatki z metką Calvin Klein kupicie w sklepie ELLE:
1 z 4
Kampania Calvin Klein American Classics 2017
2 z 4
Kampania Calvin Klein American Classics 2017
3 z 4

Kampania Calvin Klein American Classics 2017
4 z 4

Kampania Calvin Klein American Classics 2017
Polecane
Kampania Calvina Kleina z FKA Twigs została zbanowana w Wielkiej Brytanii. Uznano ją za "nieodpowiedzialną i potencjalnie obraźliwą"
Burzliwy związek Carolyn Bassette-Kennedy i JFK Juniora doczeka się ekranizacji. Wszystko co wiemy o serialu "American Love Story""
Kate Moss wspomina kulisy słynnej kampanii Calvin Klein. Podczas sesji zdjęciowej czuła się „bezbronna i przestraszona”
„Wojciech Fangor. American Dream” – hipnotyczna podróż z iluzją w tle. To idealny pretekst, by wybrać się do Wrocławia!
Księżna Meghan Markle rusza ze swoją marką American Riviera Orchard. Wiemy, co znajdzie się w asortymencie
Meghan Markle zaskoczyła. Czy to możliwe, aby to był pierwszy produkt jej marki American Riviera Orchard?
Celebracja siły kobiecości w świecie sportu. Wyjątkowa kampania na Międzynarodowy Dzień Kobiet
Współpraca reklamowa