Kampania Boss wiosna-lato 2015
Modelka i aktorka Abbey Lee Kershaw i skrzypek klasyczny Charlie Siem, jako ucieleśnienie etosu BOSS w nowej kampanii na sezon wiosna-lato 2015.
Jason Wu w każdej kampanii stara się pokazać inną odsłonę domu mody Boss. Tym razem jest nieco tajemniczo i jak czytamy w informacji prasowej – energicznie. Twarzami kolekcji na sezon wiosna-lato 2015 zostali: modelka i aktorka Abbey Lee Kershaw (na liście ikon i najlepiej zarabiających dziewczyn w branży mody według serwisu models.com) oraz skrzypek klasyczny Charlie Siem. Oboje zostali wybrani nie tylko dzięki swojej urodzie, ale także dzięki niepowtarzalnemu charakterowi i pasji. Jak podkreśla sam dyrektor artystyczny brandu, Jason Wu:
„Zarówno Charlie jak i Abbey Lee mają w sobie coś więcej – coś innego. Są nie tylko wyjątkowi i utalentowani, ale także mają niepowtarzaną osobowość. To wszystko jest ważne dla marki BOSS. Styl wypływa w końcu z charakteru noszącego ubrania.”.
Kolekcja na nadchodzący sezon zgodna jest z DNA marki: świetne krawiectwo idzie w niej w parze z kwintesencją męskiego stylu i androgenicznymi elementami. Zero grafik, zero ekstrawagancji, proste fasony i stonowana kolorystyka – w ubraniach BOSSa ma być widać przede wszystkim osobowość klienta.
Zdjęcia Inez van Lamseerde i Vinoodh Matadin
stylizacja Joe McKenna
choreografia Stephen Galloway
modele Abbey Lee Kershaw i Charlie Siem
Kampania Boss wiosna-lato 2015 - Zobacz zdjęcia>>
1 z 2
Kampania Boss wiosna-lato 2015
Kampania Boss wiosna-lato 2015, fot. mat. prasowe
2 z 2
Kampania Boss wiosna-lato 2015
Kampania Boss wiosna-lato 2015, fot. mat. prasowe