Kampania Balenciaga Men wiosna-lato 2018
Demna Gvasalia znów nas zaskoczył.
To nie pierwsza "szokująca" kampania Demny Gvasalii dla Balenciagi, ale wzbudza niemałe emocje. Gruziński projektant nadal bazuje na zasadzie, by rzeczom, które do tej pory były uważane za brzydkie i kiczowate nadać drugie życie. Chociaż w wywiadach powtarzał, że kończy z inspirowaniem się Europą Wschodnią, to patrząc na nową sesję wizerunkową Balenciagi, ciężko wierzyć jego słowom. Tym razem autorem reklamy Balenciaga Men wiosna-lato 2018 jest Robbie Augspurger - fotograf na co dzień mieszkający w Portland i słynący ze zdjęć w klimacie retro. Takie też wykonał na zlecenie Gvasalii. Kadry na ceglano-niebieskim tle przypominają fotografie ze starych małych zakładów fotograficznych, a pozujący modele mają na nich ortalionowe kurtki, ogromne marynarki i plastikowe reklamówki rodem z Stadionu Dziesięciolecia. Co ciekawe, w kampanii wystąpiły także dzieci - ubrania z linii Balenciaga Kids utrzymane są w podobnej estetyce. Stylizacją sesji zajęła się jak zawsze Lotta Volkova.
1 z 9
Kolekcja Balenciaga
2 z 9
Płaszcz Balenciaga
3 z 9
Bluzy Balenciaga
4 z 9
Kolekcja Balenciaga wiosna-lato 2018
5 z 9
Kolekcja Balenciaga SS 2018
6 z 9
Kurtki Balenciaga wiosna-lato 2018
7 z 9
Ubrania Balenciaga wiosna-lato 2018
8 z 9
Kolekcja Balenciaga wiosna-lato 2018
9 z 9
Reklama Balenciaga wiosna-lato 2018