Julia Banaś w kampanii NAGO
Julia Turewicz i Jasiek Stasz (SHOWROOM), Areta Szpura (Local Heroes / Doing Real Stuff Sucks) i Ania Pięta (HUSH Warsaw) - ludzie od lat związani z polską modą połączyli siły i stworzyli nową markę NAGO.
Na kolekcję Nago składają się ubrania o basicowych krojach i w stonowanych kolorach. Za ich projekty odpowiada Marynia Gąsiorowska. Wszystkie razem można dowolnie zestawiać, każdy pojedynczy element stanowi z kolei świetną bazę codziennych stylizacji. Jak zastrzegają twórcy marki - wszystko jest "dopracowane w najdrobniejszych szczegółach". Nago działa pro ekologicznie i promuje świadome podejście do mody. T-shirty, body i golfy wykonane są z ekologicznej bawełny, a sukienki i swetry - z nowoczesnych i naturalnych materiałów, takich jak tencel i cupro. Wszystkie dodatki do ubrań są zupełnie bezpieczne i nie zawierające żadnych szkodliwych substancji. Nago pomyślało także o detalach - guziki, haftki i regulatory wykonane są z metalu bez dodatku niklu, a ilość metek została ograniczona do minimum. Ekologiczne są także opakowania - zamawiając koszulkę Nago, nie otrzymacie paczki w plastikowym opakowaniu.
„Dokładamy wszelkich starań, żeby każdy projekt był nie tylko prosty w stylizacji i komfortowy w noszeniu, ale też maksymalnie przyjazny środowisku. Świadomie wybieramy materiały i długo opracowujemy kroje – wszystko po to, żeby stworzyć projekt doskonały, zgodny z zasadą „less is more”, której hołdujemy również prywatnie” - dodaje Areta Szpura.
Kolekcję promują zdjęcia autorstwa Dominika Tarabańskiego. Zobaczycie na nich polską top modelkę Julię Banaś.
Modelka: Julia Banaś / Model Plus
Fotograf / produkcja: Dominik Tarabański
Asystent produkcji: Sophia Lewis
Asystenci: Łukasz Kuś, Bogdan Kwiatkowski
Stylista: Anatoli Smith
Makeup: Allie Smith
Włosy: Takayoshi Tsukisawa
Scenografia: Javier Irigoyen
Studio: Candy Studio / NYC
1 z 9
Kampania NAGO
2 z 9
Kampania NAGO
3 z 9
Kampania NAGO
4 z 9
Kampania NAGO
5 z 9
Kampania NAGO
6 z 9
Kampania NAGO
7 z 9
Kampania NAGO
8 z 9
Kampania NAGO
9 z 9
Kampania NAGO