Jak zwrócić uwagę mediów na markę?
W Gdyni odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu „MODA. Jak odnaleźć się w branży?”. O tym, jak zwrócić uwagę mediów na markę, opowie Michał Zaczyński.
- ELLE
Prowadzicie własną markę, ale nie wiecie, co zrobić, aby było o niej głośno? Zastanawiacie się, jak nawiązać relacje z mediami? Zajmujecie się PR'em albo po prostu interesuje się modą? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedzieliście tak, koniecznie musicie wybrać się na kolejne spotkanie z cyklu „MODA. Jak odnaleźć się w branży?”. Tym razem poprowadzi je Michał Zaczyński, redaktor „Esquire Polska”, którego teksty możecie znać także z: „Gazety Wyborczej”, Vogue.pl, „Unpolished” czy „Polityki”.
Zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkania:
• Jak zainteresować media własną marką?
• Jak nawiązać i utrzymywać dobre relacje?
• Co zrobić, by o nas pisano, nic za to nie płacąc, a co skutecznie zniechęca do publikacji?
MODERATORZY: Dorota Cząstka | Kaja Długosz
PARTNERZY: ELSKA | HIDAY
PATRONI MEDIALNI: ELLE | Trojmiasto.pl
ORGANIZATOR: Pomorski Park Naukowo – Technologiczny Gdynia | Centrum Designu
KIEDY? 28 marca 2018, godz. 17:30
GDZIE? Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, budynek III, parter, sala C
wstęp wolny
obowiązują zapisy https://projektmoda9.evenea.pl/