JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple na sezon jesień-zima 2012/2013 cieszy oczy kolorami i przepiękną Moniką Jagaciak...
Wygląda na to, że pastele i gama fluo naprawdę zostaną z nami na jesień. Zakochałyśmy się w nich już latem, ale najwyraźniej nie jest to tylko wakacyjny romans. Simple dobrze przejrzało nasze uczucia!
Nowa kolekcja polskiej marki wraca do eleganckiego przełomu lat 50. O dziwo jednak projektantom udało się połączyć szyk retro z modnym trendem "neo", którego orężem jest tu techniczna biel, metaliczne akcenty i geometrzyczne formy (obecne też w scenografii). Ducha vintage bronią zaś żakiety w stylu Jackie Kennedy, sylwetki wyraźnie inspirowane stylem New Look Diora i rozkloszowane spódnice, które już kilka sezonów temu wróciły z wielką mocą kobiecości w kolekcji Louis Vuitton na jesień-zimę 2010.
Twarzą kampanii po raz kolejny Simple mianowało Monikę Jagaciak.
JAC, której macierzystą agencją w Polsce jest poznańska GAGA, pozowała tym razem Maciejowi Kobielskiemu (poprzednią kolekcję marki fotografował Marcin Tyszka). Mimo to, naszym zdaniem udało się podtrzymać spójność stylu z poprzednimi kampaniami Simple. A Wy? Myślicie, że zmiana obiektywu odciśnie się w jakikolwiek sposób na wizerunku marki?
1 z 7
JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple z JAC (fot. serwis prasowy)
2 z 7
JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple z JAC (fot. serwis prasowy)
3 z 7
JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple z JAC (fot. serwis prasowy)
4 z 7
JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple z JAC (fot. serwis prasowy)
5 z 7
JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple z JAC (fot. serwis prasowy)
6 z 7
JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple z JAC (fot. serwis prasowy)
7 z 7
JAC w kampanii Simple
Nowa kolekcja Simple z JAC (fot. serwis prasowy)