HUGO & MODIVO: wspólna celebracja kolekcji HUGO Blue
Centrum Warszawy zaświeciło się we wtorek, 21 maja, na kolor niebieski. Obsesja kobaltem dosięgnęła influencerów, gwiazdy, a także dziennikarki i dziennikarzy związanych z branżą mody...
- Modivo
Wszystko to za sprawą premiery linii HUGO Blue, która właśnie pojawiła się w ofercie MODIVO. Streetwearowe propozycje popularnej marki świetnie wpisują się w strategię multibrandu, który opiera swoje wartości na wyrażaniu siebie poprzez modę. Doskonale wiedzą o tym przyjaciele obu brandów, którzy wspólnie celebrowali nową kolekcję w samym centrum Warszawy, wyrażając swoją miłość do koloru niebieskiego.
Marka HUGO właśnie rozpoczęła globalną kampanię celebrującą nową kolekcję linii HUGO Blue. Nowe propozycje to coś, na co z pewnością czeka każdy fan streetwearu i nie tylko! Linia zaprojektowana na 2024 rok opiera się na trzech tendencjach w modzie kierunkach: casualu, denimie i miejskim tailoringu. Serce oferty stanowi jeans, który w nowej kolekcji przybiera różne formy i prezentowany jest na wiele sposobów – w postaci spodni, spódnic, kurtek, trenczy, koszul czy szortów. Paleta kolorów obejmuje różne odcienie błękitu, a także czerń i biel. HUGO Blue oferuje więcej miejsca na eksperymenty, a także kieruje swój przekaz do twórców zmian społecznych, którzy uznają kreatywne sposoby ubierania się jako wyraz swojej indywidualności.
Premiera linii HUGO Blue
Debiut nowej kolekcji z linii HUGO Blue rozświetlił poszczególne stolice Europy na niebiesko, a za sprawą multibrandu MODIVO wśród nich znalazła się również Warszawa. W zaaranżowanym na niebieski monochromatyczny świat klubie znajdującym się przy ulicy Henryka Sienkiewicza 7 w Warszawie w centrum Warszawy, bawiły się dziennikarki, dziennikarze, influencerki, influencerzy i przyjaciele marki HUGO, a także multibrandu MODIVO celebrowali premierę kolekcji na modivo.pl. Nie brakowało atrakcji! Gwiazdą wieczoru był wschodzący popularny raper młodego pokolenia – Sobel, a o dobry nastrój zadbała DJ-ka Neen Nah. Wszyscy goście wydarzenia mogli wziąć czynny udział w kreowaniu nowej linii i wykonać zaproponowane przez marki tatuaże, nawiązujące do linii HUGO Blue.
Nowa kolekcja linii HUGO Blue jest już dostępna na MODIVO.
Materiał promocyjny marki MODIVO.