H&M pokazuje prawdziwe kształty. Modelki w kostiumach kąpielowych mają boczki, rozstępy i włosy na rękach
Gigant odzieżowy zatrudnił do pracy modelki o naturalnych kształtach. Kostiumy kąpielowe promują dziewczyny z widocznymi rozstępami i włosami na rękach.
Ruch "body positive" sprawił, że marki powoli przestają pokazywać w swoich reklamach wyłącznie modelki o idealnych kształtach. Do ich grona już dawno dołączył H&M. Marka w 2016 roku pokazała głośną kampanię #Ladylike z różnorodnymi bohaterkami (zobaczcie>>). W filmie pojawiły się: Lauren Hutton, Adwoa Aboah, Hari Nef, Pum Lefebure i Jillian Hervey.
H&M oferuje sprzedaż "na kreskę"! Na czym polega nowa usługa? >>
Tym razem szwedzki gigant swoją kolekcję kostiumów kąpielowych pokazuje na dziewczynach o różnych kształtach, wadze, kolorze skóry i wzroście. W kampanii pojawiły się ciała z widocznymi rozstępami, włosami i krągłościami. Złośliwi mówią, że to działania obliczone na wywołanie zainteresowania i "dobrą prasę", ale trzeba przyznać, że jeszcze kilka lat temu takie zdjęcia zostałyby poddane obróbce. Nagle w kampaniach reklamowych zrobiło się trochę więcej miejsca dla naturalności. Przypomnijmy, że zdjęcia modelek w kostiumach kąpielowych przestał poprawiać m.in. ASOS, Missguided, Oysho i polska marka Bodymaps.
1 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
2 z 10
H&M - kolekcja kostiumów kąpielowych
3 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
4 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
5 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
6 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
7 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
8 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
9 z 10
Kostiumy kąpielowe H&M
10 z 10
H&M - kolekcja kostiumów kąpielowych