H&M kampania #Ladylike na jesień 2016
Kobiecość i jej rozmaite odsłony to temat kampanii H&M na jesień 2016.
Lauren Hutton, Adwoa Aboah, Hari Nef, Pum Lefebure i Jillian Hervey to gwiazdy jesiennej kampanii H&M, która porusza temat różnorodności. Szwedzka sieciówka upomina się o osoby, które różnią się od powszechnie rozumianych "wzorców" kobiecości. Stąd w kampanii pojawia się m.in. transpłciowa modelka - Hari Nef, feministka i modelka - Adwoa Aboah albo 72-letnia modelka i aktorka - Lauren Hutton.
H&M to kolejna marka, która zrywa ze stereotypizacją kobiet w przestrzeni publicznej i postrzeganiem ich w kategoriach "seksownych księżniczek". Lista brandów, które pokazują kobiety w różnym wieku, we wszystkich kolorach skóry albo bez retuszu robi się coraz dłuższa. Największą i jednocześnie najpopularniejszą marką, która zdecydowała się (przy okazji kolekcji Nike pro Bra) zerwać z wysportowanymi modelkami jest Nike. Teraz dołącza do niej H&M:
Hity z Instagramu, kup on-line:
1 z 4
Kampania wideo H&M, jesień 2016
2 z 4
H&M kampania na jesień 2016
3 z 4
H&M kampania na jesień 2016
4 z 4
H&M kampania na jesień 2016