Gwyneth Paltrow ponownie dla Max Factor
Gwyneth Paltrow wciela się w ikony lat 50., 60. 70. i 80. w najnowszej odsłonie współpracy z koncernem kosmetycznym Max Factor.
Max Factor ponownie zaprosił Gwyneth Paltrow do współpracy. W 2012 roku aktorka podpisała pierwszy kontrakt z koncernem. Była nie tylko ambasadorką kosmetyków, lecz także “kreatywnym źródłem inspiracji”. Gwyneth pojawiła się wówczas w trwającej sześć miesięcy kampanii, która odsłaniała siedem looków odzwierciedlających różne aspekty jej życia.
W tym roku powraca wcielając się w ikony minionych dekad – lat 50., 60., 70. i 80. Stylizowana na Audrey Hepburn, Brigitte Bardot, Farrah Fawcett i Madonnę, amerykańska aktorka pojawi się w kampanii promującej markę. Warto dodać, że pomysł odwołuje się do setnej rocznicy kosmetycznego brandu oraz jego historii budowanej wraz z gwiazdami Hollywood, takimi jak Bette Davis, Judy Garland, czy Joan Crawford.
Zobacz nowe wcielenia Gwyneth Paltrow w kampanii Max Factor w galerii >>>
1 z 3
Gwyneth Paltrow ponownie dla Max Factor
Gwyneth Paltrow jako Brigitte Bardot, reprezentująca lata 60. , fot. mat. prasowe
2 z 3
Gwyneth Paltrow ponownie dla Max Factor
Gwyneth Paltrow jako Farrah Farwcett, reprezentująca lata 70., fot. mat. prasowe
3 z 3
Gwyneth Paltrow ponownie dla Max Factor
Gwyneth Paltrow jako Madonna, reprezentująca lata 80., fot. mat. prasowe