Ewa Chodakowska twarzą W.KRUK OHELO - zdjęcia z kampanii
Ewa Chodakowska to nowa ambasadorka W.KRUK i współautorka nowej linii OHELO biżuteryjnej marki. Polska trenerka na potrzeby kampanii została wystylizowana na współczesną Afrodytę wśród wulkanicznych morskich skał. Premierowo na ELLE.pl zobaczycie całą kampanię.
W.KRUK x Ewa Chodakowska - zdjęcia
W.KRUK zaskakuje. Po Martynie Wojciechowskiej nową ambasadorką marki została właśnie ogłoszona Ewa Chodakowska. Polska trenerka nie tylko jest bohaterką kampanii reklamowej, której premierę zorganizowano dziś w Hotelu Warszawa, ale podpisała się pod premierową linią biżuterii OHELO jako jej autorka. W.KRUK oczywiście zdjął z Ewy sportowe ubrania i w stylizacjach glamour zabrał ją na sesję zdjęciową na piękną wulkaniczną wyspę, gdzie występuje roślina, od której kolekcja wzięła swoją nazwę. Fotografie przypominają najlepsze wizuale takich marek jak John Hardy czy David Yurman a na Ewę patrzy się tu superprzyjemnie.
W.KRUK przedstawia Ewę Chodakowską także jako autorkę nowej linii zaprojektowanej w złocie, srebrze i złoconego mosiądzu. Głównym motywem kolekcji jest właśnie OHELO - niezależna, pionierska roślia zasiedlająca wulkaniczne szczyty wysp Oceanu Spokojnego. To ją i jej owoce odlano w metalach szlachetnych i odwzorowano w kamieniach - naturalnym turkusie i mineralitach. Nietrudno znaleźć konotację - W.KRUK zamyka w tej nazwie powód, dla którego na ambasadorkę wybrał właśnie Ewę.
Ewa Chodakowska od lat pokazuje, że jutro zaczyna się dziś. W momencie, w którym odważymy się rozpocząć walkę o siebie, swoje marzenia, swoje cele. Nowa Ambasadorka W.KRUK jest jak OHELO. Niezwykła, niezłomna i niezależna roślina występująca na jednej z wysp Oceanu Spokojnego – pionierka, która zasiedla najmniej przyjazne wulkaniczne szczyty i tereny. Tak, by inne rośliny mogły podążać za nią - czytamy w materiale prasowym.
Trzeba przypomnieć, że OHELO Ewy Chodakowskiej jest siódmą kolekcją ambasadorską W.KRUK. Dotychczas powstały specjalnie linie Przyjaźń Magdaleny Cieleckiej i Mai Ostaszewskiej, Freedom oraz Freedom WOLF EDITION Martyny Wojciechowskiej, EOS autorstwa Alicji Bachledy-Curuś, VIS, do której inspiracje stworzyła Kinga Rusin oraz VOCALISE zaprojektowana we współpracy z Anną Marią Jopek.
Mierząc zasięgi Ewy, dodając do tego jej moc władania ambicjami i motywacją setek tysięcy Polek, jest szansa, że to właśnie jej kolekcja może sprzedać się najlepiej. Chodakowska jest już zresztą gotowa, żeby mówić do nich językiem OHELO i uwieść je nową kolekcją W.KRUK.
Zdobycie szczytu, nawet tak niedostępnego jak wierzchołek wulkanu, zaczyna się dokładnie wtedy, kiedy definiujesz go według własnych zasad i kiedy podejmujesz pierwszą próbę – mówi Ewa Chodakowska. – Wszystkie moje osobiste wyprawy na najtrudniejsze życiowe szczyty rozpoczęły się w momencie, w którym podjęłam decyzję, że będę walczyć, upadać i znowu walczyć. Do skutku. W OHELO widzę siebie oraz kobiety, które spotykam na swojej drodze. Odważnie stawiamy sobie cele i wytrwale mierzymy się z przeciwnościami, aby je zrealizować i być spełnione. Dlatego codziennie pokazuję innym kobietom, że możemy zmieniać się, rosnąć w siłę i zbierać owoce pracy nad sobą nawet wtedy, gdy warunki przetrwania są bezlitosne jak na wulkanie.
Sugestywne? Tak. Chociaż szczerze powiedziawszy, do kolekcji Ewy Chodakowskiej nie trzeba będzie chyba mocno przekonywać klientek W.KRUK. Bo modele naszyjników, kolczyków, pierścionków, bransoletek są naprawdę ładnym wzornictwem i już po obejrzeniu stylizacji w kampanii, chce się je mieć w kilku egzemplarzach.
Zostały zaprojektowane tak, by nosić je kaskadowo i dowolnie łączyć, dopełniając te w rozmiarze XL mniejszymi wzorami. W.KRUK może tym oczywiście zwiększyć sprzedaż, wchodząc delikatnie w segment biżuterii systemowej. W kampanii z Ewą Chodakowską widać między innymi delikatne bransoletki w wersji na rękę i kostkę, ozdobione głównymi symbolami kolekcji Ewa Chodakowska x W. Kruk, które można kompletować. Zarówno takie, które przygotowano z konkretnym motywem, jak i te, które będzie można samodzielnie spersonalizować korzystając z charmsów OHELO. Powstało jedenaście wzorów: jagody płaskie w kolorach czarnym, turkusowym, czerwonym oraz żółtego złota, jagody pełne – pozłocone, turkusowe, czerwone, czarne, jak również pozłocone wersje kwiatu i emblematu OHELO.
Od dziś kolekcja OHELO Ewy Chodakowskiej dostępna jest w sklepie internetowym wkruk.pl, a od 1 marca w salonach W.KRUK na terenie całej Polski.
Czytaj też: Ewa Chodakowska rusza ze sprzedażą zdrowych słodyczy "Be RAW"! >>>
1 z 30
Ewa Chodakowska ambasadorką W.KRUK OHELO
2 z 30
Ewa Chodakowska ambasadorką W.KRUK OHELO
3 z 30
Ewa Chodakowska ambasadorką W.KRUK OHELO
4 z 30
Ewa Chodakowska ambasadorką W.KRUK OHELO
5 z 30
Ewa Chodakowska ambasadorką W.KRUK OHELO
6 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
7 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
8 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
9 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
10 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
11 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
12 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
13 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
14 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
15 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
16 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
17 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
18 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
19 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
20 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
21 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
22 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
23 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
24 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
25 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
26 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
27 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
28 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
29 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji
30 z 30
Ewa Chodakowska dla W.Kruk - backstage sesji