ELLE i SHWRM.pl łączą siły!
Wydawca magazynu ELLE – grupa wydawnicza Burda International nabyła 25% udziałów w polskim startupie związanym z modą. Przedstawiamy Wam SHOWROOM (Shwrm.pl)!
Dzielimy się z Wami tą niecodzienną, biznesową informacją, ponieważ wiemy, że Czytelników ELLE nasze nowe partnerstwo ucieszy równie mocno, jak nas.
Obserwujemy shoppingowe projekty w Polsce i na świecie. W tej branży platforma Shwrm.pl wysuwa się na pozycję lidera. ELLE i Shwrm.pl to związek idealny! Mamy wielką nadzieję, że będziemy dla Was wiarygodnym i superinspirującym przewodnikiem po dizajnerskich zakupach.
Wiemy, że wiele z Was ma już swoją pierwszą przygodę z zakupami na Shwrm.pl za sobą, ale dla tych, którzy o platformie słyszą pierwszy raz, mamy kilka słów wprowadzenia.
SHOWROOM to platforma dedykowana młodym markom, projektantom i ich potencjalnym klientom. Obecnie ponad 500 z nich prezentuje i sprzedaje za jej pośrednictwem swoje kolekcje. Na stronie Shwrm.pl nie tylko można upolować genialne ciuchy, akcesoria i biżuterię, ale też zainspirować się autorskimi zestawieniami ulubionych produktów wybranych przez prawdziwe osobowości świata mody. To tu swoje "must have" typują blogerki (np. Harel), graficy, styliści i artyści blisko związany z branżą "fashion".
Oto, co o swoim projekcie mówią jego założyciele Michał Juda i Jasiek Stasz:
"SHOWROOM różni się od większości butików online. Transakcja kupna-sprzedaży zawierana jest pomiędzy sprzedającym (twórcą) i kupującym. My w niej pośredniczymy, pomagając młodym artystom sprzedawać swoje wyroby. SHOWROOM odpowiada również za obsługę transakcji online i gwarantuje realizację zamówienia".
W Shwrm.pl Wydawca ELLE widzi wiarygodnego partnera, a my jako Redakcja już nie możemy się doczekać wspólnych, inspirujących projektów, którymi będziemy się z Wami dzielić.
Poniżej przeczytacie optymistyczne oświadczenia obu stron.
Na dobrą współpracę!
Fabrizio D’Angelo, Prezes Burda International:
„SHOWROOM to ciekawy koncept o fascynującym rozwoju. Widzimy ogromny potencjał dla tego typu platformy w segmencie fashion. Burda International ma tu duże doświadczenie jako wydawca takich marek jak: ‚ELLE‘, ‚InStyle‘, ‚Prestige‘ i ‚burda style‘. Dzięki temu mamy duży zasięg grup docelowych zainteresowanych modą. To stanowi doskonały fundament dla strategicznego partnerstwa pomiędzy SHOWROOM i Burda International.“
Michal Juda i Jasiek Stasz, założyciele SHOWROOM-u:
„Wierzymy, że polska moda ma ogromny potencjał. Nasi projektanci mają wiele do zaoferowania, a my chcemy sprawić, by ich głos był słyszalny poza granicami kraju. Poprzez inwestycję Burda International i ogromne doświadczenie naszego partnera chcemy otworzyć polskim projektantom nowe perspektywy, szczególnie za granicą”.
1 z 3
Shwrm
2 z 3
Shwrm
3 z 3
ELLE i SHWRM.pl łączą siły!
Kolaż ELLE.pl/Shwrm.pl