Dolce & Gabbana pierwszym luksusowym domem mody, który poszerza rozmiarówkę do 54
Ostatnio włoski duet nie miał najlepszego PRu. Dolce & Gabbana jednak chcą się zrehabilitować. Projektanci ogłosili poszerzenie rozmiarówki swoich kolekcji i pokazali kampanię z modelkami plus size.
Dolce & Gabbana najpierw toczyli (niezbyt przyjacielską) dyskusję z popularnym serwisem Diet Prada, później krytykowali adopcję przez osoby homoseksualne i publicznie obrażali Selenę Gomez. Potępiono także ich kampanię “Eating with Chopsticks”, gdzie śmiano się ze stereotypów na temat Chińczyków (projektanci tłumaczyli się, że ich konto na instagramie zostało zhakowane i nie mieli nic wspólnego z kontrowersyjnym wideo).
Nie można jednak zarzucić Dolce & Gabbana, że nie promują różnych kanonów piękna. Na ich wybiegu można było zobaczyć m.in. słynne modelki plus size - Ashley Graham i Tess McMillan czy aktorkę Monikę Bellucci, która słynie ze swojej kobiecej sylwetki. Teraz projektanci ogłosili, że część rzeczy z ich kolekcji będzie dostępna do rozmiaru 54 (czyli brytyjskiego 22).
W rozmowie z "The Telegraph" duet przyznał, że poszerzenie rozmiarówki jest ich hołdem dla kobiet, kobiecych kształtów ciała i ogólnie piękna. Dodali także, że zawsze uwielbiali kobiecą sylwetkę w każdym rozmiarze i kształcie.
Ubrania w większym rozmiarze z kolekcji włoskiego domu mody obejrzycie także na zdjęciach - zajrzyjcie do naszej galerii!
1 z 1
Kampania Dolce & Gabbana