W tym artykule:

  1. Jeszcze więcej zmysłowości…
  2. Dojrzałe podejście do mody
  3. Emocje w modzie i biznesie

Magazyn ELLE od lat towarzyszy kobietom – nie tylko w kwestii modowych wyborów. Jest dyskretnym obserwatorem zmian, które stale zachodzą wokół nas. Bo moda niczym kobieta przechodzi transformacje. Bywa niewinna, coraz bardziej świadoma, aż w końcu osiąga wiek pełnoletni.

Okazją do dyskusji na temat modowych zmian była 4 odsłona projektu ELLE About Fashion. Konferencja odbyła się 8 czerwca 2024 r. w Hotelu Verte w Warszawie.

Materiały prasowe

Wydarzenie podzielono na trzy bloki tematyczne – Emotions, Education, Experience. Wśród tematów były m.in. emocje w modzie, twórczość sztucznej inteligencji czy generacja silvers. Nie zabrakło również kreatywnych warsztatów, porad ekspertów oraz specjalnych stref należących do partnerów wydarzenia. Jednym z nich była marka Obsessive – lider w kategorii bielizny sensualnej.

Materiały prasowe

Jeszcze więcej zmysłowości…

Moda nieustannie dojrzewa i przechodzi transformacje. Tak samo jest z marką Obsessive, której bielizna rozbudza zmysły, a jednocześnie stawia na komfort i indywidualność. Niezależnie od wieku czy figury każda kobieta może poczuć się pięknie, a to co znajduje się pod ubraniem, może wyrażać naszą kobiecość. Dziś marka świętuje 18-te urodziny. Można powiedzieć, że symbolicznie osiągnęła wiek dojrzały, tym samym otwierając się na nowych odbiorców.

Widząc zmieniające się potrzeby kobiet, marka dokonała odważnego rebrandingu. Efektem tych działań jest kolekcja SS24, a w niej dwie nowe submarki: Freedom i Exquisite.

Freedom to wybór dla odważnych kobiet, które cenią sobie minimalizm i łączą dodatki zgodnie z zasadą mix & match. W Exquisite znajdziemy natomiast bardziej wyrafinowane, ekskluzywne kroje, tkaniny i wykończenia. Wybierając bieliznę Obsessive możemy poczuć się wyjątkowo i zarazem komfortowo.

Materiały prasowe

Dojrzałe podejście do mody

W trakcie konferencji ELLE About fashion mówiono o zmianach w modzie, AI czy biznesie. Część prelegentek dzieliła się swoim case study, jak przetrwać dekadę w modzie i odnieść sukces. Niewątpliwie marka Obsessive, która funkcjonuje już prawie dwie dekady, może być źródłem inspiracji. Zgodnie ze strategią marki bielizna nie jest już tylko luksusowym dodatkiem, ale pełnoprawnym elementem outfitu.

To klasyka, która trafia w gusta najbardziej wymagających klientek.

Zmiana wizerunku Obsessive dotyczy także opakowań, które nabrały większej inkluzywności. Dawniej widać było na nich wizerunek modelki w bieliźnie, z którą kobiety nieświadomie chciały się utożsamiać. Nowe, minimalistyczne opakowania w kolorze czerni jeszcze bardziej rozpalają zmysły. Zdają się mówić: każda z nas może być seksowana i wyjątkowa.

Inaczej wygląda też krój czcionki w logotypie. Producenci wprowadzili nowy sygnet OSSV, który podkreśla unikatowość marki i jej znaczące miejsce w świecie mody.

Materiały prasowe

Emocje w modzie i biznesie

Myśląc o bieliźnie, często towarzyszą nam emocje. Zakładamy ją, ponieważ chcemy poczuć się dobrze w swojej skórze. Nie ukrywamy, że nosimy ją również dla drugiej osoby. Tym jest m.in. odwaga w działaniu – swoją drogą jeden z ważnych tematów poruszanych na konferencji ELLE About Fashion.

W innym bloku tematycznym mówiono o generacji silvers – bohaterkami tej części były dojrzałe kobiety, które pokazały swoje zdjęcia z sesji mody. Nie były to jednak tylko fotografie z „czasów młodości”, ale też sesje, do których niedawno je zaproszono. To dowód na to, że zmysłowość nie ma metryki.

Materiały prasowe

W bloku tematycznym Emotions poruszano też kwestię emocji w biznesie. Nowe submarki Obsessive – Freedom i Exquisite doskonale odnajdują się w segmencie premium. Zdaniem marki wybór bielizny zależy głównie od osobistych preferencji. Ponad połowa kobiet kupuje ją dla siebie. Młodsze osoby wolą zakupy online od stacjonarnych.

Mężczyźni z kolei często kupują bieliznę na prezent, ale też bez konkretnych okazji. Ważny element stanowi jakość, która idzie w parze z trendami ze światowych wybiegów. Nie bez powodu Obsessive istnieje na rynku od 18 lat. To dojrzałe podejście w biznesie przekłada się na zadowolenie klientów.

Materiał promocyjny marki Obsessive