Reklama

Oficjalna odsłona kampanii miała miejsce w londyńskiej przestrzeni wystawienniczej Lightroom, gdzie wyświetlono niezwykle zmysłowy film z udziałem brytyjskiej ikony. Jego autorem jest legendarny duet fotografów Mert & Marcus, którzy nadali klipowi klimat jak z seksownych reklam z lat 90.

Reklama

Nowy rozdział współpracy marki BOSS i brytyjskiej gwiazdy

„Premiera kolekcji bielizny BOSS ONE to kolejny kamień milowy i nowy etap naszej długoterminowej współpracy z Davidem Beckhamem” – mówi Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS. „Dzięki tej kampanii chcemy inspirować klientów i fanów marki na całym świecie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej”.

Kolekcja obejmuje wysokiej jakości męską bieliznę: bokserki, slipy, koszulki i tank topy w minimalistycznych odcieniach czerni i bieli. A dzięki temu, że wykonano je z elastycznej mieszanki bawełny i elastanu, zapewniają uczucie komfortu przez cały dzień.

Boss
mat. prasowe

Filmowa kampania w gwiazdorskiej obsadzie

W reklamie Beckham pojawia się w klasycznym sportowym aucie, a następnie wkracza do stylowego nowojorskiego apartamentu. Wszystko dzieje się w rytm kultowego utworu „In the Air Tonight” Phila Collinsa, prowadząc do mocnego finału – odsłonięcia nowych czarnych bokserek BOSS ONE.

„Mówiłem, że zakończyłem już karierę modela bielizny” – przyznaje Beckham. „Ale gdy BOSS przedstawił swoją wizję i zaangażował moich przyjaciół Merta & Marcusa, nie mogłem odmówić. Kolekcja jest doskonale wykonana i jestem dumny, że wspieram tę kampanię”.

Ekskluzywna premiera w Londynie

Z okazji premiery BOSS zorganizował ekskluzywne wydarzenie w londyńskim Lightroom w dzielnicy King’s Cross. Goście mogli podziwiać kampanię na ogromnych, immersyjnych ekranach 360°, a wieczór uświetniły występy DJ-ów Marka Ronsona i Honey Dijon. Na żywo odsłonięcie filmu oglądała rodzina gwiazdy footballu: żona Victoria, synowie Romeo i Cruz oraz córka Harper. A także słynni przyjaciele Beckhamów jak Gordon Ramsey czy znany z „Bridgertonów” Luke Newton.

mat. prasowe
Reklama

Kolekcja bielizny będzie dostępna od 1 lutego na boss.com oraz w sklepach BOSS i dedykowanych pop-upach na całym świecie.

Reklama
Reklama
Reklama