Reklama

Skandynawska grupa H&M wie, jak robi się biznes z duszą. COS jest jej perłą w koronie, nadal mniej popularną niż wiodący H&M, ale będącą nośnikiem wyjątkowego klimatu. Projektanci marki pozwalają czuć się swoim klientkom wyjątkowo i elitarnie, operując skromnym, ascetycznym designem.
COS jesień zima 2013 lookbook >>
Nowa kolekcja na sezon jesień zima 2013 realizuje podstawowe założenia COS-owej filozofii: minimalizm i geometrię form, szlachetną paletę kolorów i piękne faktury tkanin (w galerii pokazujemy je pod lupą).
Zachwycają sukienki z szerokimi w ramionach rękawami, eleganckie wełniane garnitury, bluzki fałdowane jak peleryny, płaszcz w tłoczone prążki i skórzane akcesoria. Formalnego charakteru stylizacjom w kampanii dodają kołnierzyki i stójki białych koszul, a nonszalancji męskopodobne akcesoria: sznurowane buty, mokasyny i saszetki. Całość ma w sobie coś z wyrafinowanej prostoty Jil Sander i Céline.
Charakter kolekcji COS jesień zima 2013 oddają piękne zdjęcia z kampanii w wykonaniu Karima Sadli, fotografa współpracującego z najlepszymi magazynami o modzie i markami z najwyższej półki: Prady, Céline i Givenchy. Fińską piękność Suvi Koponen wystylizował Jonathan Kay.
Zobacz zdjęcia:
COS jesień zima 2013 - kampania + fokus na materiały >>
Kolekcja damska (zdjęcia by Karim Sadli, stylista Jonathan Kaye)
Kolekcja męska (zdjęcia by Karim Sadli, stylista Jonathan Kaye)
Akcesoria (zdjęcia Devin Blair/ stylista Hannes Hetta)
Fokus na materiały i detale (zdjęcia Thomas Lohr)

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama