Co oznacza dla ciebie bycie autentycznym? Pokaż, jak definiujesz hasło „Authentic”, i zawalcz o tytuł „BIG STAR Talent of the Year 2023” [KONKURS]
Marka BIG STAR ma ponad 40 lat, a jej ubrania noszą wszystkie pokolenia. Znakiem rozpoznawczym brandu od początku są klasyczne dżinsy, do których z czasem dołączyły kolejne elementy garderoby oraz dodatki. Denimowe projekty z logo BIG STAR stały się częścią kultury i kanwą do swobodnego wyrażania siebie. Ze względu na swój ponadczasowy i uniwersalny charakter, są dla wszystkich – niezależnie od wieku, płci czy stylu.

Nie inaczej jest w przypadku kolekcji Authentic, która stanowi sentymentalny powrót do przeszłości i korzeni brandu. BIG STAR udał się w podróż, z której wrócił z odświeżonymi fasonami kultowych modeli z lat 90. – od dżinsów z wysokim stanem po zapinane na napy denimowe koszule. Na kolekcję składają się retrospekcje archiwalnych projektów sprzed dwóch dekad, będące symbolem autentyczności, poszanowania dziedzictwa i trwałości. Marka wykorzystała w niej gruby denim w stylu vintage, przypominający fakturę marmuru. Ubrania wykończone są skórzanymi naszywkami i charakterystycznym dla BIG STAR haftowanym logo. Cechy modeli z lat 90. podkreślają również guziki i nity w kolorze antycznego złota.
Kolekcji towarzyszy kampania o tej samej nazwie, która niesie przesłanie, że warto być sobą i iść własną drogą, nie zważając na narzucone koncepcje czy oczekiwania społeczne. „Moja definicja bycia autentycznym to bycie sobą”, „To wierzyć w siebie i w swoje opinie”, „Autentyczna osoba to taka, która w całości akceptuje siebie”, „Robi, co chce, i żyje pełnią życia”, „Nie podąża utartymi schematami” – mówią bohaterowie spotu. Każdy z nich jest inny. Każdy inaczej definiuje bycie autentycznym. A co oznacza to dla ciebie?
KONKURS BIG STAR „AUTHENTIC”
Weź udział w konkursie BIG STAR i na własny sposób zinterpretuj hasło „Authentic”, które wpisane jest w DNA marki. Możesz zrobić to w formie zdjęcia, grafiki lub animacji – bez ograniczeń, wymykając się klasyfikacjom.
Konkurs składa się z dwóch etapów:
ETAP 1: W pierwszym etapie zadaniem uczestników jest stworzenie pracy – moodboardu (fotografia, grafika) lub animacji – w której zaprezentują swoją definicję hasła „Authentic”, jednocześnie nawiązując do spodni dżinsowych.
Materiały mogą być archiwalne. Mile widziany jest również opis pracy z informacją, czym kierował się jej autor. Zgłoszenia należy wysyłać na adres konkurs@bigstar.pl do 31.12.br. Wyniki pierwszego etapu ogłoszone zostaną 15.02.2024 r.
ETAP 2: Osoby, które zakwalifikują się do drugiego etapu (30 uczestników), będą miały za zadanie stworzyć minimum trzy prace – zdjęcia, grafiki lub animacje – w których ponownie pokażą, jak definiują hasło „Authentic”, ale tym razem z wykorzystaniem denimu (BIG STAR udostępni uczestnikom swój showroom) i nawiązując do przynajmniej jednej z takich kategorii, jak: street style, natura, ludzie. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31.03.2024 r. Natomiast wyniki ogłoszone zostaną 30.04.2024 r.

NAGRODY
3 x NAGRODA GŁÓWNA, w ramach której laureaci otrzymują:
- tytuł BIG STAR Talent of the Year 2023 w jednej z trzech kategorii: fotografia, grafika, animacja,
- nagrodę pieniężną o wartości 5000 zł netto,
- gwarancję publikacji swoich prac w serwisie ELLE.pl,
- gwarancję płatnego zlecenia na realizację sesji fotograficznej, materiałów graficznych lub animacji dla marki BIG STAR,
- certyfikat i odznaczenie w formie cyfrowej,
- gwarancję promocji swojej twórczości w SoMe marki BIG STAR.
3 x WYRÓŻNIENIE, na które składają się:
- nagroda pieniężna o wartości 1000 zł netto,
- certyfikat i odznaczenie w formie cyfrowej,
- promocja wyróżnionych prac w SoMe marki BIG STAR.
To co? Do dzieła. Szczegółowe informacje na temat konkursu, w tym wymogów, dostępne są na stronie bigstar.pl/l-big-star-talent-contest.
Polecane
"The final copy of Ilon Specht" – poznaj historię kobiety, która stworzyła hasło "Ponieważ jestem tego warta
Współpraca reklamowa