Céline Dion genderową wróżką na oddziale noworodków
Po co Céline Dion miałaby zakradać się nocą na porodówkę? Po to, żeby znaleźć oddział noworodków i czarym brokatem (!) odczarować je z tekstylnego podziału na "niebieskich" chłopców i "różowe" dziewczynki. Gwiazda walczy o ideologię gender w sektorze dziecięcych ubranek we współpracy z marką NUNUNU. Wideo z Céline Dion promuje ich wspólną linię pod szyldem CELINUNUNU.
Powiedzmy to szczerze - to nie jest dobrze wyreżyserowane i zagrane wideo. Dość absurdalny jest też pomysł, żeby Céline Dion jako gender-wróżka dmuchała na dzieci podkręconym w słabych efektach specjalnych czarnym brokatem (sic!). Natomiast nas też wciąż irytuje podział dziecięcych ubranek na różowe i niebieskie, który wciąż obowiązuje w najpopularniejszych markach. Céline Dion i właścicielki marki NUNUNU Iris Adler i Tali Milchberg wkurzyło to na tyle, że postanowiły postanowiły stworzyć nowy ideologiczny dziecięcy brand odzieżowy. Taki, który hołdowałby równości i wolności człowieka od najmłodszych lat a jednocześnie edukował ich rodziców.
CELINUNUNU ma uwalniać dzieci od tradycyjnych ról chłopca / dziewczynki i umożliwić malutkim ludziom wzrastanie na wartościach równości, swobody, szacunku i umacniania własnej osobowości. Wierzymy, że ubranka dziecięce mogą generować doświadczenie edukacyjne. Moda buduje koncepcje głęboko w naszych umysłach i zmienia wzorce myślowe. Może walczyć o równość i rozwijać inteligencję emocjonalną wolną od płci i elastyczność myśli. Chciemy umożliwić nawet małym dzieciom bycie tym, kim są, aby w przyszłości ich wybory wykraczały poza stereotypy - czytamy na stronie nowej marki.
Brzmi to nieco jak przeintelektualizowany manifest, ale idea wpisuje się w to, co dzieje się w świadomych domach i w ofertach marek autorskich. Unisex w śpioszkach, t-shirtach a przede wszystkim zabawkach dla dzieci powinien być popularyzowany i wyedukować też marki masowe i ich klientów. Z tym, że w takim temacie CELINUNUNU ma bardzo mocną i sugestywną estetykę. W sprzedaży ma ubrania w czaszki i krzyże dla noworodków a na jednym z dziecięcych body widnieje napis "New order". Tak, pamiętamy jeszcze kocyki Ani Muchy La Millou z symbolami santa muerte i skrzyżowanymi piszczelami w wersji "cute", ale przy graficznym mrocznym (i dorosłym) dizajnie CELINUNUNU można uznać je za miłą kreskówkę.
1 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
2 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
3 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
4 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
5 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
6 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
7 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
8 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
9 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender
10 z 10
CELINUNUNU - Celine Dion i ubranka gender