Reklama

Wygląda na to, że mamy zwycięzcę w kategorii najgorętszych kampanii sezonu wiosna-lato 2013 w Polsce!
Zgodnie z tym, co donosiliśmy wcześniej, Cara Delevingne została twarzą wiosennej kampanii polskiej marki Reserved. Na pięknych zdjęciach autorstwa Mateusza Stankiewicza, wykonanych w słonecznym Miami, możemy oglądać modelkę w ubraniach wpisujących się w trzy odmienne trendy:

Reklama
  • "Boudoir Grunge", czyli letni grunge charakteryzujący się mnogością warstw, połyskującymi aplikacjami w mocnych kolorach oraz elementami zaczerpniętymi z męskiej garderoby, takimi jak jeansy typu "boyfriend" czy oversizowe swetry,
  • "Black&White", będący wyrazem prostych, minimalistycznych form w nowoczesnym, eleganckim wydaniu oraz
  • "High Function" - dominujące kolory to odcienie bieli i szarości oraz wiosenne pastele zestawione z neonowymi akcentami - ubrania z tego trendu nadają sylwetce sportowego charakteru.

W której wersji Cara podoba Wam się najbardziej? Casualowej, eleganckiej, czy sportowej?
Zobaczcie też wideo z kampanii Reserved "Be Inspired" wiosna-lato 2013:

Reklama

Zobaczcie też zdjęcia z backstage'u wiosennej kampanii Reserved z rozrywkową Carą Delevingne w roli głównej!

Reklama
Reklama
Reklama