Bynamasakke wiosna/lato 2021: filmowo, lekko i z nostalgią o sztuce, kobietach i latach 80.
Bynamesakke, jedna z ulubionych polskich marek świadomych ekologicznie minimalistek, wraca z wiosennymi nowościami, które rozbudzają sentymenty. Kolekcja Girl’s Tale to wyjątkowy mariaż współczesności z oldschoolem. W niezwykle filmowy sposób, bo czerpiąc z kultowych kadrów klasyki kina, opowiada o modzie, sztuce i ikonach stylu lat 80. Musicie to zobaczyć.
Za ilustrację kolekcji Bynamesakke na wiosnę i lato 2021 robi graficzna opowieść oparta na grze konwencją. Jej twórcy zdecydowali się odtworzyć legendarne ujęcia z Fatalnego Zauroczenia i 9,5 tygodnia. Odwołanie do filmowych wizerunków inspirujących bohaterek kultowych produkcji lat 80. pozwoliło w niesztampowy sposób przemycić ważne dla marki wartości. W blasku fleszy stawiają sztukę i kobiety: ich wybory, relacje oraz próbę utrzymania swojej integralności.
“No culture, no future” - tak brzmiał manifest wypisany na ciele Corinne Masiero podczas rozdania francuskich Cezarów, który okazał się jednym z głównych elementów moodboardu kolekcji Girl’s Tale.
Estetyka retro z mocnymi akcentami robi tu bowiem nie tylko za motyw przewodni wiosennej kampanii, ale i samych projektów. „Kolekcja stanowi odwołanie do stylu lat osiemdziesiątych, udowadniając, że moda to przede wszystkim integralna część sztuki.” czytamy w informacji prasowej.
W ofercie królują więc charakterystyczne dla 8. dekady XX wieku kontrasty. Polować możecie na ultrazmysłowe sukienki odsłaniające plecy i podkreślające sylwetkę, oversize'owe płaszcze, T-shirty bez rękawów, sportowe dresy i watowane marynarki.
Nie można nie wspomnieć o tym, co dla stałych klientek marki niewątpliwie istotne: Bynamesakke i tym razem pozostaje wierne naturalnym materiałom. W ofercie dominuje niezastąpiony podczas ciepłych dni len, nowoczesny tencel i autorska, produkowana na indywidualne zamówienie bawełna.
Na żadnym etapie projektowania kolekcji na sezon wiosna/lato 2021 nie ma przypadkowości. Spójność konceptu artystycznego marka podkreśla nie tylko zdjęciami i zastosowanymi formami konstrukcyjnymi, ale i biznesowym wsparciem branży filmowej. W jaki sposób? „Przekazując 2% ze sprzedaży wszystkich wszystkich rzeczy z linii basic z kolekcji “Girls Tale” na rzecz Stowarzyszenia Nowe Horyzonty”. Jak super!
PS Kolekcja Girl’s Tale to nie tylko ukłon w stronę branży filmowej, ale i małych, lokalnych firm. Sesja odbyła się w klimatycznych, oldschoolowych wnętrzach LOFTU22, wyjątkowego miejsca w sercu Pragi zlokalizowanego w przedwojennej kamienicy.
1 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
2 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
3 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
4 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
5 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
6 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
7 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
8 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
9 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
10 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
11 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
12 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
13 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
14 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
15 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
16 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
17 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021
18 z 18
Bynamesakke wiosna/lato 2021