Reklama

Kampania składa się z kilku odsłon, które reinterpretują kultowe reklamy Levi’s®. Po sukcesie pierwszego rozdziału Launderette, inspirowanego słynną reklamą z 1985 roku, nadszedł czas na nową wersję „Pool Hall” z 1991 roku. Za reżyserię ponownie odpowiada Melina Matsoukas – zdobywczyni nagrody GRAMMY i uznana twórczyni filmowa.

Reklama

W „Pool Hall” Beyoncé mierzy się w grze bilardowej o wysoką stawkę z lokalnym mistrzem, w którego wcielił się Timothy Olyphant. Zarówno w filmie, jak i w sesji zdjęciowej, artystka ma na sobie jeansy Ribcage Wide Leg, kamizelkę Braided Vest i trencz Spade. Każdy z elementów wyróżnia się unikalnymi zdobieniami, które podkreślają indywidualizm – motyw przewodni kampanii. To ukłon w stronę dziedzictwa Levi’s® oraz zachęta do odważnego, autorskiego interpretowania ubrań marki.

„Nie ma innego elementu garderoby, który daje tyle komfortu oraz jest symbolem nowoczesnej elegancji i amerykańskiego stylu jak denim”
– mówi Beyoncé.
Mat. prasowe
Mat. prasowe

„Gdy o tym myślę, pierwsze co przychodzi mi do głowy, to Levi’s®. W drugim rozdziale naszej współpracy z przyjemnością podjęliśmy się reinterpretacji znanej już narracji, ale tym razem przez pryzmat kobiety, która może być seksowna, odważna i zaciekła w rywalizacji – wszystko na raz. Chcieliśmy uczcić oba jej oblicza: wdzięk i siłę” – dodaje artystka.

„Levi’s® od zawsze czerpie z bogatej historii denimu, reinterpretując ją w kontekście współczesnych trendów. Reinwencja to fundament naszej marki” — mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu Levi’s® w Levi Strauss & Co. – „»Pool Hall« to opowieść, która łączy szacunek do tradycji z nowoczesnym podejściem. Chcemy inspirować do personalizacji swoich jeansów i wyrażania w ten sposób własnego stylu”.

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Najnowszy rozdział kampanii REIIMAGINE to efekt współpracy wybitnych talentów. Reżyserka Melina Matsoukas, by uchwycić wizualną esencję „Pool Hall”, współpracowała z nagrodzonym Emmy operatorem Marcellem Révem i cenionym fotografem Masonem Poolem. Razem stworzyli opowieść, która wpisuje się w dziedzictwo kultowych kampanii Levi’s®, jednocześnie nadając im nowoczesny charakter.

Mat. prasowe

Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez de la revolućion/PRETTYBIRD.

Reklama

Materiał promocyjny marki Levi’s®

Reklama
Reklama
Reklama