Reklama

Sfotografowana przez Carlijn Jacobs (znaną z ostatniej kampanii Acne Studios z ubłoconą Kylie Jenner) i wystylizowana przez Danielle Emerson, kampania przedstawia "Kiki Group", kolekcję opisaną przez markę jako "asortyment gotowej do noszenia odzieży i akcesoriów z kodami projektowymi Kiki". Kolekcja łączy elementy nostalgii Y2K z futurystyczną estetyką, zestawiając fasony i akcesoria z lat 2000 z awangardowymi projektami inspirowanymi sztuczną inteligencją.

Reklama

Jedno z najbardziej intrygujących zdjęć z kampanii przedstawia Bellę Hadid nago, z łysą głową, ozdobioną rzeźbionym srebrnym nausznikiem i otoczoną misternymi metalowymi lamówkami. Na innym Hadid jest przedstawiona obok wersji siebie z 2000 roku, z prostymi włosami powiewającymi na wietrze, gdy wpatruje się w swoją odzianą w srebrną zbroję odpowiedniczkę. Fotografie spotkały się z mieszanymi uczuciami w sekcji komentarzy na Instagramie i Reddicie. Jedni doceniają artystyczne walory sesji, inni krytykują pozy i ujęcia kojarzące się z "thinspo", czyli gloryfikujących niezdrowo chude sylwetki, podsumowując kampanię jako "agresywnie Y2K", do którego "nie chcą wracać".

Reklama

Kolekcja Heaven na jesień 2023 to wynik współpracy, która wykracza poza świat mody. Eri Wakiyama, nowojorska artystka znana z wyrazistych i mrocznych kompozycji malowanych akwarelą i akrylem, w ramach kolekcji ożywiła swoje charakterystyczne postacie na topach, T-shirtach, sukienkach i torebkach, kontynuując tym samym swoją już trzecią współpracę z Heaven. Współpracując z projektantką Linz Shelton z Cuffz by Linz, marka nadała uwielbianej w latach 2000. torebce Cuffz Handbag odświeżoną oprawę w "lodowo-szarej" kolorystyce, z industrialnymi kajdankami zaprojektowanymi przez Linz. Niezwykły nausznik noszony przez Bellę Hadid na zdjęciach z kampanii także jest dostępny jako część jesiennej kolekcji, będąc owocem współpracy Heaven i tatuażysty Keegana Dakkara.

Reklama
Reklama
Reklama