Babcia Jacquemusa zostanie influencerką? Seniorka w nowej kampanii francuskiego projektanta to najwspanialsze, co zobaczycie dziś w sieci
"Moja babcia. Moje wszystko" napisał Simon Porte Jacquemus na swoim Instagram Stories, gdzie pokazał nowe zdjęcia z kampanii #JACQUEMUSATHOME.

Projektant, którego brand znalazł się ostatnio na czele najbardziej obiecujących firm w branży według rankingu Lyst i Highsnobiety, znany jest ze swojej rodzinności. Markę "Jacquemus" założył na cześć ukochanej matki Valérie, która - chociaż zmarła gdy Simon rozpoczynał studia - jest jego nieustanną inspiracją podczas projektowania prawie wszystkich kolekcji. Zdolny Francuz chętnie odwołuje się także do swoich rodzinnych stron w Marsylii oraz sielskiego dzieciństwa na francuskiej prowincji. Teraz w kampanii #JACQUEMUSATHOME postanowił wyróżnić najbliższą mu osobę - własną babcię.
Trend na "ageless" zmienia rynek. Moda nie ma wieku!>>
"To dla mnie jedna z najbardziej wyjątkowych sesji" przyznaje Jacquemus, który sam sfotografował Liline (prawdopodobnie własnym smartfonem, a żadne ze zdjęć nie zostało dotknięte obróbką!). Seniorka pozuje w nowych projektach marki, takich jak biała oversize'owa marynarka, słomkowy kapelusz i pistacjowa szeroka sukienka z rzędem guzików, słynne torebki Le Chicquito i koszyki z metką Jacquemus, różowy garnitur, klapki na platformie i barwione plastikowe okulary. A wszystko to w otoczeniu wiejskich łąk, ukwieconych drzew i pomalowanego na amarantowo drewnianego domku.
Decydując się na bardzo czułą i rodzinną kampanię, w której top modelki zastąpiła jego własna babcia, Jacquemus kolejny raz zachwycił świat mody i klientki swojej marki oraz udowodnił, że jak nikt wyróżnia się na tle branży.
Zdjęcia z nowej kampanii #JACQUEMUSATHOME możecie zobaczyć w naszej galerii oraz poniżej: