Art & Fashion Forum - ruszyła rekrutacja na warsztaty
W październiku rozpoczyna się 8. edycja Art & Fashion Forum. W Poznaniu pojawią się największe nazwiska branży fashion. Już dziś zapraszamy na warsztaty New School. Rekrutacja już ruszyła!
W dniach 10-19 października odbędzie się 8. edycja Art & Fashion Forum. Przez poznański Stary Browar przewiną się topowe nazwiska z branży modowej, a liczba nadchodzących wydarzeń przyprawia o (pozytywny) zawrót głowy. Art. & Fashion Forum to miks kreatywnych warsztatów i spotkań z najbardziej wpływowymi ludźmi ze świata fashion. Motywem przewodnim tej edycji jest Chic Geek, czyli połączenie mody z technologią. Kuratorem wydarzenia został Bradford Shellhammer, ikona nowego myślenia o modzie, założyciel najpopularniejszego na świecie sklepu internetowego.
Warsztaty New School w ramach Art & Fashion Forum prowadzone są przez wybitnych praktyków z Polski i ze świata. W programie jest projektowanie mody, projektowanie biżuterii, ilustracja, dyrekcja artystyczna, animacja 3D, fotografia motion, pisanie o modzie oraz budowanie marki. Warsztaty z budowania marki przewidziane są dla wszystkich uczestników. Aby wziąć udział w rekrutacji, należy przesłać pracę w wybranej przez siebie dyscyplinie, interpretującą hasło „Marry Old and New”. Drugim etapem selekcji będzie rozmowa w języku angielskim. Nagrodami dla laureatów warsztatów są kursy w Central St Martin’s College of Art and Design oraz staże u partnerów wydarzenia.
Prowadzący warsztaty, a wśród nich między innymi Anna Orska, Ina Lekiewicz, Amanda Ringstad, Alireza Massoumnia i Bradford Shelhammer podzielili się informacjami na temat swojej pracy - Koniecznie zobacz galerię i przeczytaj ich wypowiedzi >>
Rekrutacja na warsztaty właśnie ruszyła. Uwaga! Zgłoszenia przyjmowane są tylko do 30.08. 2014.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat Art & Fashion Forum odwiedź stronę www.starybrowar5050.com/aff albo przeczytaj o wydarzeniu tutaj. Informacje na temat wydarzenia znajdziesz również we wrześniowym numerze ELLE (w sprzedaży od 6 sierpnia!).
1 z 6
Art & Fashion Forum - ruszyła rekrutacja na warsztaty
Art & Fashion Forum - ruszyła rekrutacja na warsztaty, fot. mat. prasowe
2 z 6
Amanda Ringstad (Art Direction)Szukam studentów, którzy są zainteresowani procesem produkcji sesji fotograficznej. W tworzeniu obrazów będę kładła nacisk na wykorzystanie niespodziewanych kompozycji ora
Amanda Ringstad (Art Direction)
Szukam studentów, którzy są zainteresowani procesem produkcji sesji fotograficznej. W tworzeniu obrazów będę kładła nacisk na wykorzystanie niespodziewanych kompozycji oraz dekonstruowanie obranych perspektyw., fot. mat. prasowe
www.amandaringstad.com
3 z 6
Anna Orska (Jewellery Design)Poszukuję twórczych grafików 3D, potrafiących pracować w zespole, osób otwartych, pracowitych, nie bojących się wyzwań projektowych. Zapraszam architektów, grafików, wzor
Anna Orska (Jewellery Design)
Poszukuję twórczych grafików 3D, potrafiących pracować w zespole, osób otwartych, pracowitych, nie bojących się wyzwań projektowych. Zapraszam architektów, grafików, wzorników, pasjonatów 3D.
www.orska.pl, fot. mat. prasowe
4 z 6
image-0ywstn1
Ina Lekiewicz (Design & Fashion Writing)
Szukam rzadkiej kombinacji prawdziwej pasji i rzetelnej wiedzy, chęci do ciężkiej pracy i doskonalenia umiejętności. Takie osoby mają szansę na wielką karierę w świecie mody, fot. mat. prasowe
5 z 6
Alireza Massoumnia (Fashion Design)Bardzo chciałbym zobaczyć prawdziwą pasję i wyobraźnię. Ważna jest dla mnie chęć kandydatów do kontynuowania nauki., fot. mat. prasowe
Alireza Massoumnia (Fashion Design)
Bardzo chciałbym zobaczyć prawdziwą pasję i wyobraźnię. Ważna jest dla mnie chęć kandydatów do kontynuowania nauki., fot. mat. prasowe
6 z 6
Bradford Shelhammer (Branding):Na dzisiejszym rynku talent i kreatywność to nie wszystko. Należy wiedzieć jak zaprezentować swoje umiejętności oraz rozumieć, co motywuje ludzi do kupowania i dzielenia s
Bradford Shelhammer (Branding):
Na dzisiejszym rynku talent i kreatywność to nie wszystko. Należy wiedzieć jak zaprezentować swoje umiejętności oraz rozumieć, co motywuje ludzi do kupowania i dzielenia się tym z innymi. W erze mediów społecznych, projektanci i twórcy muszą zadać sobie konkretne pytanie: „Jak mogę dotrzeć do mojej grupy docelowej? ” Dlatego też, znajomość biznesowych mechanizmów sprzedaży, strategii i budowy marki są tak samo ważne, jak techniczno-artystyczne wykształcenie twórcy. bradfordshellhammer.com, fot. mat. prasowe