Architektoniczne kroje i manifest współczesnej kobiecości. Drugą odsłona kampanii BOHOBOCO na jesień-zimę 2019 zachwyca
Kampania, która skupia w sobie aż trzy minikolekcje BOHOBOCO, jest świetnym odbiciem dzisiejszych czasów.
Nowa kampania BOHOBOCO jesień-zima 2019
Dynamiczna rzeczywistość, z którą na co dzień się mierzymy, sprawiła, że manifest współczesnej kobiecości jest silny jak nigdy dotąd. To dlatego nowa kolekcja BOHOBOCO prezentuje power dressing na miarę naszych czasów: rzeźbiarskie sukienki i strukturalne komplety, płaszcze korespondujące ze sztuką czy koszule o geometrycznych kształtach. “Architektoniczne kroje, nawiązujące do sztuki czy rzeźby, w zestawieniu z surowym krajobrazem kanionu w Kazachstanie są przenośnią rzeczywistości, w której żyjemy na co dzień" wyjaśnia Michał Gilbert Lach, dyrektor kreatywny i twórca BOHOBOCO.
Pierwsze dwie kapsułowe minikolekcje marki na obecny sezon - "Bright & Bold" oraz "Contemporary Heritage" charakteryzowały się kolejno delikatnymi pastelowymi barwami oraz dokładną analizą wzoru kraty. Teraz na pierwszy plan wysuwają się szlachetne tkaniny i przemyślane kroje, a kolory czerpią z natury: rdzawe brązy, głęboka zieleń, błękit, krem i elegancka czerń wyznaczają rys tej kolekcji. Te rozmalowane są na miękkich płaszczach, spódnicach, nowoczesnych garniturach i konstrukcyjnych koszulach, które zachęcają do wyrażania siebie, ale równie mocno podkreślają komfort noszenia.
20 przebojów znad Wisły, czyli najbardziej stylowe ubrania i dodatki z polską metką>>
Nie bez powodu druga odsłona kampanii przypomina o kontrastach i wyjaśnia, że równie dobrze mogą one inspirować, co działać destrukcyjnie.
"Pokazujemy siłę, mogącej działać zarówno twórczo, jak i niszczyć to, co nas otacza. Obecne czasy, to czasy niekończącej się transformacji - świata wokół nas, ale też wewnętrznych przemian, które zachodzą w kobietach" - podkreśla Michał Gilbert Lach
I dodaje: "Wierzę, że jedynie harmonia i tolerancja, w połączeniu z umiejętnym wykorzystaniem dynamiki otaczającej nas rzeczywistości, to klucz do sukcesu. Polki to potrafią. Są wyjątkowymi kobietami i to one niezmiennie od lat inspirują mnie to tworzenia".
Nowości BOHOBOCO: aż trzy kapsułowe minikolekcje
W nowej kampanii autorstwa Wojciecha Foit możemy zobaczyć aż trzy kapsułowe minikolekcje. "Satin Experience" to kobiece, opływowe bluzki, błyszczące marynarki w klasycznych krojach i sukienki o konstrukcyjnych formach - wszystko skąpane w skandynawskim błękicie i zbudowane z delikatnej satyny. Świetnie sprawdzą się w przypadku stylizacji “day’n’night”. "Second Skin" bazuje na skórze wegańskiej i przestrzennych krojach, które budują sylwetkę - takich, które z powodzeniem mogłaby nosić w latach 80. Grace Jones. Nie brakuje tutaj kombinezonów, spodni z wysokim stanem, spódnic i skórzanych koszul w bordo, czerni i głębokiej zieleni. Trzecia część tej kampanii to "Comfort Zone" - kolekcja pełna miękkich, otulających tkanin, takich jak wełna jagnięca i alpaka, z których uszyto płaszcze, ale też nowoczesne garnitury z dzianiny oraz spódnice midi. Charakterystycznym elementem tej minikolekcji są wiązania w talii, które umiejętnie podkreślają kobiecą sylwetkę.
Ten kontrast mocy i delikatności, które obrazuje nowa kampania BOHOBOCO, wcale się jednak nie wyklucza - to właśnie esencja dualizmu naszej natury, tolerancji i życia "tu i teraz". Czy i jak podkreślimy tymi projektami nasz charakter to już tylko indywidualna kwestia. I właśnie o to chodzi marce.
1 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
2 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
3 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
4 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
5 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
6 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
7 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
8 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
9 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
10 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO
11 z 11
Nowa kampania BOHOBOCO