Apart dla niego - nowa kampania marki inspirowana jest męskim światem
Trudno nie zgodzić się z tym, że biżuteria dla mężczyzn ewoluowała, a ich wybór nie ogranicza się już do zegarka czy wisiorka na rzemyku. Panowie chętnie sięgają po współczesne projekty oraz style, kruszce i kamienie, które wcześniej często uważano za zarezerwowane wyłącznie dla kobiet. Rosnące zainteresowanie biżuterią męską pobudza kreatywność firm jubilerskich. Dużo do zaoferowania ma między innymi Apart, a nowa kampania marki tylko to potwierdza.

Apart x mężczyzna w roli głównej
Dynamiczny, czarno-biały film i utrzymane w tym samym klimacie zdjęcia to celebracja męskiego świata. Ceniąc indywidualizm mężczyzn, marka Apart stworzyła kampanię skierowaną właśnie do nich. Portretując trzy różne męskie wizerunki - gentlemana, buntownika i surfera - pokazuje, że każdy jest inny, a biżuteria może być formą autoekspresji.
Gentleman o rockowej duszy
Pierwszy typ mężczyzny, którego widzimy w kampanii, to gentleman. W ujęciu marki Apart jest on wierny klasyce, ale nie boi się mieszać jej ze stylem rockowym. Wie, że odpowiednia biżuteria dodaje charakteru ponadczasowym elementom garderoby. Dlatego do swoich stylizacji wybiera wysokiej jakości zegarki z logo szwajcarskiej marki Albert Riele, a ich stonowany design przełamuje wyrazistym akcentem w postaci sygnetu od marki Aztorin (dystrybuowanej wyłącznie przez Apart).

Buntownik (z natury)
W ofercie marki Apart nie brakuje propozycji dla mężczyzn, którzy nie lubią chodzić utartymi szlakami i sprzeciwiają się narzuconym koncepcjom - także w kwestii mody. Perłowy naszyjnik? Dlaczego nie. Mężczyzna o buntowniczej naturze ma w sobie odwagę, aby bawić się biżuterią. Klasyczne perły przełamuje wyrazistym splotem łańcuchów, a do tego dobiera oryginalne obrączki ze stali szlachetnej (z kolekcji wspomnianej marki Aztorin).

Surfer - wolny duch
Trzecim typem mężczyzny, którym inspirowała się marka Apart, jest surfer - miłośnik fal, wiatru i… adrenaliny. Potrzebę wolności manifestuje on odważnie miksując ze sobą różne elementy biżuterii - od naszyjników, przez bransoletki, po sygnety i obrączki. Ze względu na swój styl życia, surfer stawia na zegarki sportowe, a dopełnieniem jego stylizacji są kolczyki.

W kampanii „Apart x mężczyzna w roli głównej” marka zwraca uwagę na to, że moda, w tym biżuteria, nie pełni już tylko funkcji estetycznej. Może być narzędziem do wyrażania siebie. Oddawać osobowość, uczucia i myśli osób, które ją noszą.
1 z 9

Sygnet srebrny z emalią
2 z 9

Bransoletka ze stali szlachetnej i skóry
3 z 9

Naszyjnik ze stali szlachetnej - nieśmiertelnik
4 z 9

Kolczyki ze stali szlachetnej
5 z 9

Sygnet srebrny
6 z 9

Obrączka ze stali szlachetnej
7 z 9

Naszyjnik ze stali szlachetnej
8 z 9

Bransoletka ze stali szlachetnej i skóry
9 z 9

Sygnet ze stali szlachetnej