Anja Rubik w kampanii Jimmy Choo wiosna-lato 2018
Polska top modelka znów zachwyca.
- Angela Cebula
Polska top modelka, poza ostatnim występem w świątecznej kampanii Apart (której jest ambasadorką), większość swojej uwagi poświęciła projektowi #sexedpl. Anja Rubik jest główną inicjatorką kampanii edukacyjnej, starającej się zwrócić uwagę na niski poziom edukacji seksualnej w Polsce. Modelka mimo napiętego grafiku, wystąpiła jednak w sesji wizerunkowej damskiego obuwia Jimmy Choo wiosna-lato 2018.
Rubik pozowała przed obiektywem Craiga McDeana we wnętrzach eleganckiego nowojorskiego apartamentu. Polka ubrana w długie suknie wieczorowe na zdjęciach prezentuje modele butów: „Micky”, „Shar” oraz „Lane”. Wygląda na to, że wiosną będziemy nosić neutralne odcienie, obcasy z otwartymi palcami i niewielkie podręczne torebki.
To nie pierwszy raz, kiedy Rubik pojawiała się w kampanii tej znanej z luksusowych, ręcznie wykonywanych butów, toreb i perfum marki. Dyrektor kreatywna domu mody Sandra Choi podkreśla, że: „Anja ucieleśnia odważny styl i ducha kobiety Jimmy Choo”.
Zobaczcie również minutowe wideo będące częścią kampanii:
1 z 4
Anja Rubik w kampanii Jimmy Choo wiosna-lato 2018
2 z 4
Polska modelka w kampanii Jimmy Choo wiosna-lato 2018
3 z 4
Anja Rubik w kampanii Jimmy Choo
4 z 4
Kampania Jimmy Choo wiosna-lato 2018 z Anją Rubik