Ania Kuczyńska zamyka swój butik i całkowicie przenosi markę w przestrzeń online
Sklep Ani Kuczyńskiej był pierwszym modowym butikiem na słynnej dziś ulicy Mokotowskiej w Warszawie. Teraz polska projektantka przenosi go w całości do sieci.
"Niespokojne lata dwudzieste naszego wieku na zawsze zmieniły stare przyzwyczajenia i nawyki. Wyzwoliły w nas wszystkich nowe pragnienia i oczekiwania" opowiada Ania Kuczyńska, która zdecydowała się właśnie zamknąć swój flagowy butik w Warszawie. Sklep projektantki od dekady mieścił się pod numerem 61 na popularnej ulicy handlowej w Warszawie - Mokotowskiej.
Jak zauważa projektantka, całkowite przeniesienie sklepu w przestrzeń online to nowoczesny - intymny i bliski sposób kontaktu z ludźmi oraz początek ekscytującego i nowego rozdziału w historii marki. Od teraz ubrania i akcesoria z metką jej marki będą dostępne na stronie aniakuczynska.com i w dodatkowych kanałach dystrybucyjnych.
Ania Kuczyńska zaprojektowała swoje pierwsze skórzane buty. Pokochają je fanki minimalizmu>>
"Moda jest barometrem ludzkich pragnień, jest wolna i nieprzyporządkowana. Koniec nie przerywa opowieści, jest początkiem nowego. Z nadzieją i entuzjazmem patrzę w przyszłość" dodaje Ania Kuczyńska, która jest jedną z najbardziej cenionych i rozpoznawalnych polskich projektantek mody. Świat pokochał ją za stworzenie mocnej i charakterystycznej marki, której wyznacznikiem jest styl określany jako "ozdobny minimalizm": szykowny, elegancki, nonszalancki i skrojony na wzór nowoczesnej kobiecości. I za ten będzie kochać dalej, chociaż w nowej przestrzeni - online.