American Eagle Aerie wiosna-lato 2014
Bikini bez Photoshopa. Amerykańska submarka American Eagle - Aerie przywraca wiarę w naturalne piękno nawet w sztucznym świecie reklamy.
Nowa kolekcja Aerie (American Eagle) na nadchodzącą wiosnę i lato zniewala wakacyją paletą barw. W ofercie marki znajdziemy bikini, w kolorach lazurowego morza i czerwonych koralowców. Wygodne, sportowe kostiumy i bieliznę projektanci Aerie ozdobili koronką i modnymi falbankami. Wszystko tu flirtuje z letnią modą: na wieszakach sieciówki znajdziemy landrynkowe figi, szare krótkie szorty i dopasowane t-shirty bogate we wzory i ażury. Szczególnie urzeka znane już, ale nadal lubiane, połącznie marynarskich pasków, kokardek i kwiatów.
Kolekcja nie bez powodu nosi tytuł „Love me. Don’t retouch me“. Znana amerykańska marka postawiła na naturalność. Bieliznę i stroje kąpielowe prezentują modelki, których figura odbiega od tej, którą oglądamy na wybiegach tygodni mody bikini w Sao Paolo. Zdjęcia z kampanii reklamowej nie były retuszowane, co pozwala zobaczyć, jak kolekcja wygląda na prawdziwych dziewczynach. American Eagle Outfitters to kolejny modowy koncern, który jest świadomy tego, że w prawdziwym życiu nie można użyć Photoshopa.
1 z 5
American Eagle Aerie wiosna-lato 2014
Aerie American Eagle, kampania wiosna lato 2014, Aerie REAL, fot. mat. prasowe
2 z 5
American Eagle Aerie wiosna-lato 2014
Aerie American Eagle, kampania wiosna lato 2014, Aerie REAL, fot. mat. prasowe
3 z 5
American Eagle Aerie wiosna-lato 2014
Aerie American Eagle, kampania wiosna lato 2014, Aerie REAL, fot. mat. prasowe
4 z 5
American Eagle Aerie wiosna-lato 2014
Aerie American Eagle, kampania wiosna lato 2014, Aerie REAL, fot. mat. prasowe
5 z 5
American Eagle Aerie wiosna-lato 2014
Aerie American Eagle, kampania wiosna lato 2014, Aerie REAL, fot. mat. prasowe