Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
Projektanci H&M zakochali się w latach 90. Zobacz kampanię "Fashion Statement" szwedzkiej sieciówki
Lata 90. wracają do łask! Nowa kampania H&M na sezon jesień-zima 2014/2015 to esencja stylu z tamtego okresu. Twarzą linii w kolorach black & white została Amanda Murphy. Amerykanka święciła triumfy podczas ostatniego NYFW. Pojawiła się na pokazie Proenza Schouler, Hugo Boss, Michael Kors, Diesel Black Gold, Rag & Bone, Donna Karan, Versus x Anthony Vaccarello, Diane von Furstenberg, Derek Lam i Jason Wu. W jej portfolio znajdziemy również sesje reklamowe dla takich marek jak Dsquared2, Hugo Boss, Salvatore Ferragamo, Celine, czy Prada.
W promowanej kolekcji H&M znajdziemy sztuczne futra i płaszcze, klasyczne marynarki, białe koszule, swetry, casualowe sukienki oraz bluzki z nadrukowanymi napisami.
Kampanię H&M jesień-zima 2014/2015 promuje teledysk do remiksu piosenki Seala, "Killer":
1 z 5
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
2 z 5
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
3 z 5
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
4 z 5
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
5 z 5
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015
Amanda Murphy w stylu lat 90., czyli kampania H&M j-z 2014/2015