Reklama

Tak, tak, mamy sierpień. Ale Aloha From Deer uznało, że nie jest jeszcze za późno, by wypuścić do sieci kampanię promującą letnią kolekcję. Czekaliśmy na nią długo, ale było warto - zdjęcia Bartka Wieczorka wykonane Leicą ogląda się jak najlepsze fotostreamingi z Tumblra.

Reklama

"W najnowszej kampanii, która wymyka się standardom, chcemy stworzyć portret młodego pokolenia. Pokolenia utalentowanych zawadiaków, niepokornych wagabundów, genialnych dziewczyn i kreatywnych chłopaków. Pokolenia Aloha From Dear. Bartek Wieczorek sportretuje bohaterów wybranych spośród odbiorców odzieżowej marki, opowiadając o każdym fotograficzną historię. Klasycznie: na negatywie 35 mm, ekskluzywnie: legendarną Leicą M, bez ściemy: prawdziwych ludzi w prawdziwych miejscach." - czytamy w informacji prasowej.

Zdjęcia wpisują się w superpopularną estetykę rodem z kochającego filtry Tumblra. Dlatego kampania ma klimat niszowego reportażu dokumentującego życie młodych niezależnych (w jedną z ról wcieliła się modelka Hania Koczewska). Bartek Wieczorek mówi o sesji jak o artystycznym projekcie, dla którego znana marka jest również nośnikiem.

„Podejmując współpracę z Aloha From Dear, chcę stworzyć coś więcej niż kolejną kampanię pokazującą ubrania. Chcę przedstawić ludzi, którzy je noszą; odzwierciedlić filozofię marki, która wyszła z niszy, ale wciąż jest blisko swoich odbiorców. Dzięki ogromnej popularności Alohy na pewno dotrzemy do mnóstwa ciekawych ludzi, których pokażemy w kolejnych odsłonach kampanii“ - podsumowuje fotograf.

Reklama

Stylizacja: Paweł Kędzierski, Dorota Magdziarz
Make-up: Wilson/ Warsaw Creatives
Wlosy: Michał Bielcki/ Warsaw Creatives
Modele : Kamil/ Panda Models, Hania/ Model Plus
Astystentka stylisty: Katarzyna Czarnecka
Kupuj Aloha From Deer w sklepie ELLE!

Reklama
Reklama
Reklama