Agnieszka Korsak: "Mało marek mówi o wartościach, a moda to dziedzina obarczona bardzo dużą odpowiedzialnością" [#girlCRUSH]
answear.LAB łamie damskie stereotypy znane z mediów. Te o rozmiarze XS, nieskazitelnej cerze, gęstych włosach i konieczności emanowania kobiecością. "answer.LAB to nie tylko marka odzieżowa. To zespół kobiet posiadających wspólne wartości: odwagę, siłę i empatię [...] W świetle wszechobecnego shammingu my staramy się nie oceniać, nie wytykać, nie kategoryzować, nie mówić o złym i dobrym guście. Bo to po prostu nie jest w porządku. My dajemy pełną akceptację dla wszystkich wyborów naszych konsumentów" - podkreśla Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB w answear.com, artystka, projektantka, feministka.
![Agnieszka Korsak: "Mało marek mówi o wartościach, a moda to dziedzina obarczona bardzo dużą odpowiedzialnością" [#girlCRUSH] Agnieszka Korsak: "Mało marek mówi o wartościach, a moda to dziedzina obarczona bardzo dużą odpowiedzialnością" [#girlCRUSH]](https://images.immediate.co.uk/production/volatile/sites/64/2024/11/agnieszka-korsak-malo-marek-mowi-o-wartosciach-a-moda-to-dziedzina-obarczona-bardzo-duza-odpowiedzialnoscia-girlcrush-b832124.jpeg?quality=90&crop=47px,0px,1156px,770px&resize=980,654)
- answear.LAB w ELLE
Wyrazem tej myśli jest najnowsza kampania multibrandu „Lifespiration starts here” powstała w ramach wdrożenia nowej strategii, którą zapoczątkowało wprowadzenie do sprzedaży kolekcji answear.LAB Girl Power. Spot aż kipi od kobiecej energii i pozytywnych emocji. Taniec, boks, podróże, zarządzanie korporacją czy wdrapywanie się po drzewie – każda z przedstawionych w nim kobiet ma swój oryginalny pomysł na siebie i nie boi się go manifestować. W filmie reżyserowanym przez Monikę Kmitę obok aktorek występują autentyczne bohaterki, które przedstawiają swoją unikalną osobowość.
Ale odpowiedzialność marek modowych tu się nie kończy. "Ponosimy również odpowiedzialność za środowisko naturalne. Powinniśmy zdobyć się na odwagę i informować ludzi co robimy, jaki mamy wybór. Bo wszyscy mieszkamy na jednej planecie i wszystkim nam powinno zależeć, żeby układy między nami a planetą były jak najbardziej zrównoważone" - tłumaczy Agnieszka Korsak. Jak ekologiczną odpowiedzialność przejawia się answear.LAB? Na rozmowę zaprasza Aleksandra Charzewska, redaktorka ELLE.pl.
Podkreśleniem wyjątkowości kobiet, którą answear.com podkreśla na każdym etapie swojej komunikacji, jest również międzynarodowy konkurs LIFESPIRATION STARTS HERE. Jury i ambasadorki zaangażowane w promocję to influencerki, podróżniczki, aktywistki z całej Europy. Kobiety, które wybrały swoją własną drogę – prostą lub krętą, nieoczywistą, lecz zawsze pełną pasji. Więcej informacji dotyczących konkursu znajdziecie TUTAJ.
PS Wciąż możecie wziąć w nim udział!
Polecane
Zapytałam AI o najlepsze kremy nawilżające od polskich marek. Wskazał TOP 6, a najtańszy kosztuje zaledwie 7 złotych
Odkryjcie świat marek i dajcie się zainspirować. To nowy wymiar zakupów
Współpraca reklamowa
Ten płomienny romans jest jedną z najbardziej druzgocących historii o miłości z dużą różnicą wieku. Niezapomniana rola Kate Winslet
W 2025 roku moda będzie nudna. Żegnajcie mikrotrendy - "basic girls" to nowe cool girls, a zwyczajne ciuchy to największy szpan
„Kochane kłopoty” to za mało? Ten serial o rodzinnych dramach, miłości i wyzwaniach życia codziennego warto nadrobić
Agnieszka Woźniak-Starak i Beyoncé są zgodne - te szerokie spodnie to najbardziej pożądany fason sezonu
Twoje dziecko nie chce zasnąć? IKEA wprowadza kołysankę! To hit, o którym mówi każdy zmęczony rodzic
Najbardziej pożądane torebki polskich marek. Te koszyki i shopperki podbijają letnie stylizacje trendsetterek
To sposób na przebarwienia skórne ekspertów i naszych babć. Choć prosty, niezawodny - a często o nim zapominamy
Dużo więcej niż dress code. Moda golfowa to sposób wyrażania siebie i celebrowania ruchu
Współpraca reklamowa