Są osobiste, eleganckie i praktyczne. Perfumy to wspaniały prezent dla mężczyzny, który pozwoli mu poczuć się jeszcze bardziej pewnym siebie. Te idealne powinny pasować do jego osobowości, stylu życia i okazji. Nie jest również tajemnicą, że zapachy mają silny wpływ na emocje. Mężczyzna, któremu podarujesz perfumy, będzie kojarzył je z tobą za każdym razem, gdy ich użyje. Właśnie dlatego my mamy dla niego nowy Dior Homme Parfum.

Mat. prasowe

Nowy wymiar zapachu

Zapach Dior Homme towarzyszy mężczyznom już od 20 lat. Legendarna kompozycja, oparta na klasycznych nutach irysa, łączy kwiatową zmysłowość i olfaktoryczny kunszt. Nowy Dior Homme Parfum autorstwa dyrektora kreatywnego ds. zapachów Dior, Francisa Kurkdjiana, oferuje jeszcze więcej przyjemności. Teraz wszystko jest „bardziej”. Zapach jest bardziej intensywny i otulający, bardziej uzależniający i bardziej uwodzicielski.

To bogata, skoncentrowana mieszanka, w której irys króluje z większą mocą. Irys (oscylujący pomiędzy miękkością i delikatnością płatków a siłą korzeni tej rośliny), podkreśla teksturowany akord ambry. Łączy się z paczulą i wetywerią, pozostawiając za sobą ślad przedawkowanej kumaryny spowity akordami suszącego się w słońcu siana.

Mat. prasowe

Nie możemy też zapomnieć o nowym flakonie, łączącym zmysłowość bursztynu i szlachetność szkła. Emblematyczny czarny element konstrukcji butelki podkreśla znaną nam już sylwetkę flakonu Dior Homme. Błyszczącą, czarną, metalową zatyczkę zdobi zupełnie nowa, srebrna, aluminiowa z eleganckim napisem. Ukryta wewnątrz pszczoła przypomina o miodowym rodowodzie kompozycji.

Nowy, magnetyzujący zapach łączy siłę i czułość, surowość i ciepło. Wprowadza powiew elegancji, intensywnych doznań i element współczesności. Ciepły, dobrze nam znany czar aromatu otaczają seksowne nuty. To doskonała propozycja dla nowoczesnego mężczyzny Dior – mieszkańca wielkiego miasta, który zawsze podąża własną drogą.

Kwiaty to Dior, a Dior to kwiaty

Nie każdy o tym wie, ale to Maison Dior, jako pierwszy, wprowadził kwiatowe nuty do zapachów dla mężczyzn. Dodały kompozycjom elegancji, szlachetności i uroku. Spadkobierca tej idei, Dior Homme, pozwala w pełni rozkwitać wyszukanym, odurzającym nutom.

Francis Kurkdjian wybrał do swojego zapachu wyjątkowy irys pallida, dosłownie podwajając jego obecność w kompozycji w porównaniu z oryginalną formułą. Zastosowane w perfumach irysowe „masło” jest pozyskiwane w ramach współpracy Dior na wyłączność z toskańską firmą. Surowiec jest starannie selekcjonowany ze względu na wyjątkową jakość.

Mat. prasowe

Żeby uzyskać ekstrakt z irysa, są potrzebne trzy lata uprawy oraz trzy lata suszenia. Tradycyjny proces hydrodestylacji polega na zmieleniu korzeni rośliny na proszek, a następnie gotowaniu go na parze przez co najmniej 20 godzin. Gdy olejek eteryczny ostygnie po destylacji, zestala się w woskową pastę znaną właśnie jako „masło” z irysa.

Irys pallida to tajemniczy, wymagający kwiat, który trudno w pełni rozgryźć. Jest wysublimowany i wielowymiarowy, niczym mężczyzna Dior. Tworząc nowe perfumy, pracowałem nad irysem jako całością, od kwiatu po korzenie (…). Uzyskałem uzależniający, przyciągający niczym magnes zapach
– podkreśla Francis Kurkdjian.

Nowy wymiar pożądania

W klimat nowego zapachu doskonale wprowadza nas nowy film promocyjny „I’m Your Man” Mikaela Janssona z Robertem Pattinsonem. Sceny nakręcono w sercu Nowego Jorku, od Manhattanu aż po Rockaway. Specjalnie na tę okazję grupa The Blaze (francuski duet electro) stworzyła nowy remiks słynnego hymnu Leonarda Cohena „I'm Your Man”. Z połączenia wizji męskości artystów zrodziła się zaskakująca, nowoczesna i zmysłowa energia.

W filmie widzimy mężczyznę Dior, który podobnie jak jego zapach dojrzał, zyskując uwodzicielską moc. W opowieści, rozgrywającej się na schodach przeciwpożarowych, plaży i w loftowej alkowie, podąża on za rosnącym pożądaniem. Głębokie, zmysłowe spojrzenia, luz i elegancja bohatera (mieszanka przywodząca na myśl takie legendy kina jak James Dean, Marlon Brando czy Paul Newman) sprawiają, że nie oprze mu się żadna kobieta. Dokładnie tak jak nowemu zapachowi Dior Homme.

Wyjątkowa kompozycja trafia prosto do serca i pozostaje w nim na zawsze.

Materiał promocyjny marki Dior