Zalando prezentuje nową kampanię "Liczą się chwile". Świąteczny klimat podkreślony został magią wspomnień
Nowa kampania zagłębia się w wewnętrzny świat mody i piękna, badając emocjonalną więź łączącą ludzi z ich ulubionymi rzeczami. Kampania Zalando została nakręcona przez wielokrotnie nagradzanego reżysera z Helsinek, Antona Tammi, a zdjęcia wykonała londyńska fotografka Nadine Ijewere.
- Promocja
Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, przedstawia najnowszą kampanię „Liczą się chwile”. Jej narracja poprowadzona została wokół emocji, które towarzyszą ludziom względem ich ulubionych ubrań i dodatków. Widzowie spotu telewizyjnego zostają zabrani w podróż w czasie, która ma miejsce za każdym razem, gdy w ręce wpada nam ukochany przedmiot. Przed oczami stają wspomnienia związane z wyjątkowymi chwilami. Ta niewidzialna więź sprawia, że pamiętamy o chwilach, które liczą się dla nas najbardziej. Chwilach pełnych wzruszeń i radości.
Sara Spannar, VP Global Marketing: "Przez nasze kampanie chcemy pokazać, że moda to istotna część życia naszych klientów. Główną ideą świątecznej edycji jest pokazanie, jak ubrania z przedmiotów codziennego użytku zmieniają się w skarby o sentymentalnej wartości. Miłość, którą czujemy, nie jest zawarta w samym przedmiocie, ale w sytuacjach, które z nim przeżyliśmy lub w osobie, która nam go podarowała. Ponieważ okres świąteczny jest czasem spotkań i prezentów, chcieliśmy zainspirować naszych klientów, aby zobaczyli, że odzież może być czymś więcej niż "tylko ubraniami" - może być również ciepłymi wspomnieniami.” Życie w kampanię tchnęły zdjęcia wykonane przez fotografkę Nadine Ijewere i emitowany w telewizji i social mediach spot w reżyserii Antona Tammi. Jedną z głównych ról grają tam stylizacje pochodzącego z Londynu Nathana Kleina. Za magiczny klimat kreacji odpowiada utwór ‘Dreams’ irlandzkiego zespołu The Cranberries. Kampania “Liczą się chwile” zaplanowana została na wiele formatów: od spotów w reżyserii Tammi i fotografii Ijewere, po Personalized Marketing, Social Paid & Owned, Onsite, App i kanały społecznościowe Zalando.
Kampania powstała we współpracy z agencją kreatywną Anomaly Berlin. Świąteczna kolekcja jest już dostępna na www.zalando.pl.
#CherishTheMoment #Zalando
1 z 8
zalando-1
2 z 8
zalando-2
3 z 8
zalando-5
4 z 8
zalando-6
5 z 8
zalando-7
6 z 8
zalando-8
7 z 8
zalando-9
8 z 8
zalando-10