W futurystycznym świecie streetwearu – czas na premierę nowej kolekcji PHILO
Niebanalna, odważna, niezależna – właśnie taka jest jesienna kolekcja After Glow polskiej marki PHILO. Proste formy nabierają tu futurystycznego sznytu, tworząc idealną na co dzień, użytkową garderobę dla każdego. Jak wygląda jesień 2022 r. okiem PHILO?
- PHILO w ELLE.pl
Wyjście na ulicę
After Glow to kolekcja pełna basicowych fasonów, jednak nie ma tu mowy o nudzie! PHILO inspiruje uliczna, wolna moda, co znajduje odbicie w najnowszych sylwetkach. Przeskalowane, oversize’owe formy, printy niczym z negatywu i futurystyczne logo marki tworzą ciekawą i jednocześnie spójną całość. Co ważne, to nadal ubrania przede wszystkim użytkowe. Świadczy o tym m.in. zastosowanie funkcjonalnych tkanin technicznych, neoprenu, ortalionu, nylonu oraz płótna. Uniwersalnego charakteru poszczególnym fasonom dodaje stonowana kolorystyka, pełna czerni i odcieni szarości, które z powodzeniem można zestawiać z wieloma innymi barwami!
Ukłon w stronę ekologii
Część modeli w kolekcji After Glow została wykonana z tkanin pochodzących z recyklingu. Zostały one opatrzone zielonym logo brandu. – W dobie kryzysu ekologicznego chcę prowadzić markę z poszanowaniem środowiska naturalnego. Szycie ubrań z tkanin, które powstały w wyniku powtórnego wykorzystywania odpadów, to jedna z praktyk, które pozwalają mi realizować ten cel – mówi Anna Kociuga, właścicielka i jednocześnie projektantka PHILO. O aspekcie ekologicznym można mówić także w odniesieniu do poszczególnych fasonów. Ich ponadczasowość, wysoka jakość materiałów oraz dopracowanie detali sprawiają, że ubrania PHILO na długo pozostają w garderobie. Nie ma mowy o odzieży nadającej się do noszenia tylko przez jeden sezon!
Wisienka na torcie
Po raz pierwszy w kolekcji marki pojawiły się torby. Maksymalnie użytkowe, bo nieprzemakalne, co jest szczególnie istotne jesienią. Pokryte przeźroczystą folią, z powielonym logo PHILO, stanowią zabawę konwencją modnych ostatnio torebek typu baguette. Nieszablonowe podejście do mody doskonale widać też w sesji wizerunkowej kolekcji After Glow. Poszczególne sylwetki prezentują bowiem nie modelki i modele, a artyści – tatuażystka Klaudia Trojan i makijażysta Marcin Jędrzejewski. Kobiecość i męskość to według PHILO płynne, przenikające się koncepty, co doskonale widać na zdjęciach. Nietuzinkowa kolekcja stanowi zaś kolejny krok w przód, który pozwala marce kształtować swoje miejsce w świecie mody wysokiej.
Więcej informacji znajduje się na stronie philonewyork.com.
1 z 9
PHILO
2 z 9
Philo
Philo
3 z 9
Philo
Philo
4 z 9
Philo
Philo
5 z 9
Philo
Philo
6 z 9
Philo
Philo
7 z 9
Philo
Philo
8 z 9
Philo
Philo
9 z 9
Philo
Philo