Moda miejska dyktuje trendy

Ulica to obecnie największy wybieg mody. To tam szukamy nowego wyrazu swojego modowego języka. Streetwear jest dla każdego. Ma stylowo podkręcić naszą indywidualność. Jego głównym celem jest funkcjonalność połączona z nieskrępowaną zabawą modą. Niech to was nie zmyli, nie ma tu mowy o przypadkowości. Stylizacje zazwyczaj są doskonale przemyślane i bazują na najnowszych trendach. Zaskakują nieszablonowymi zestawieniami, jak np. łączeniem elegancji ze stylem sportowym. Chodzi o spontaniczną, a nawet awangardową ekspresję własnej osobowości. W tej modowej batalii wszystkie chwyty są dozwolone – o ile respektuje się modowe nowości!

Mat. prasowe
Mat. prasowe

Fani streatwearu mogą zacierać ręce. Z pomysłami na efektowne odświeżenie garderoby przychodzi adidas. Nowa kolekcja Y-3 na sezon wiosna–lato 2025 celebruje korzenie marki jako pioniera miejskiego stylu. Jest hołdem złożonym współpracy z Yohjim Yamamoto, japońskim kreatorem mody, który plasuje się w światowej czołówce najbardziej uznanych projektantów.

Mat. prasowe

Poddaj się mocy streatwearu z adidas

„Uniform of the Streets” to powrót do estetyki marki z 2018 roku, jednak wzbogacony o minimalistyczny motyw charakterystycznego pociągnięcia pędzla. W roli głównej znajduje się proste, a jednocześnie przyciągające logo Y-3, które ma symbolicznie definiować przyszłość marki. Łączy sportową funkcjonalność z rzemieślniczym kunsztem tak samo, jak spaja niepokornego ducha Yohjiego z historią adidas. Taka mieszanka musiała zaowocować nowym podejściem do designu napędzanym wydajnością. Podstawą partnerskiego projektu jest innowacja, która zapewnia pełną gotowość do śmiałych eksperymentów. Nadchodzi modowa rewolucja!

Mat. prasowe

Odkryjmy w sobie buntowniczą naturę. Przed nami niekonwencjonalne kroje i progresywne materiały, przemieniające kultowe modele w ponadczasową modę, wobec której przyszłość nie ma tajemnic. Elementy inspirowane koszulkami piłkarskimi zyskują nowoczesny rys dzięki nieoczywistym detalom, takim jak luźno zwisające nitki (z celowym efektem niedokończenia) czy misternie haftowane naszywki – co charakteryzuje twórczość japońskiego wizjonera mody. Wśród kluczowych pozycji kolekcji znajdziemy odzież, obuwie i akcesoria. Warto zwrócić szczególną uwagę m.in. na: kurtkę typu coach, spodnie cargo, marynarkę i wydłużoną kamizelkę. Miłośników dzianin ucieszą swetry i kamizelki z tkanym motywem.

Kapsuła Y-3 inspiruje się grafiką. Estetyczny język fascynującej współpracy marki adidas i Yohjiego Yamamoto to pewne siebie połączenie odzieży sportowej z modą rzemieślniczą. Efektem jest uliczny uniform redefiniujący modę streetwearową. Kolekcja, która z całą pewnością pozytywnie namiesza w najnowszych trendach, jest dostępna online.

Materiał promocyjny marki adidas