Nike "Dream Crazier" - kampania i wideo, które nie ma prawa nie wzruszać
Kobiety są szalone, zdeterminowane, silne. Nike znów bazuje na naszych ambicjach i głęboko porusza w swojej nowej kampanii "Dream Crazier".
"Jesteś emocjonalna. Nie histeryzuj". "Chyba oszalałaś, chcesz za dużo". "Nie można mieć wszystkiego". Słyszycie to często? Nike w sugestywnym wideo staje w ofensywie i zachęca nas do tego, żeby marzyć jeszcze bardziej, chcieć więcej i realizować to w maksymalnie szalony i zdederminowany sposób, jaki przyjdzie nam do głowy. Bez ograniczeń.
Nike wprowadza stroje kąpielowe dla muzułmanek. Czy hidżaby okażą się hitem sprzedażowym? >>
Bohaterkami wideo są sportsmenki, które łamią reguły, działają radykalnie i reagują emocjonalnie, jeśli tylko wierzą w to, o co walczą. Mimo że kampania Nike jest związana ze sportowym światem, jej wydźwięk jest uniwersalny. Bo taki sposób działania i walka o ideały jest nam bliska w każdej dziedzinie życia. Jeśli więc uderzasz pięścią w stół, naginasz granice i patrzysz za horyzont, nie ma szans, żebyś nie wzruszyła się przy "Dream Crazier". Wideo na kanale YouTube marki obejrzano już prawie 6 milionów razy.