Rodowita rozumie współczesne wyzwania i pragnienia kobiet. Kobiety są wielowymiarowe, łączą w sobie różne pragnienia, motywacje, potrzeby – zarówno swoje, jak i swoich bliskich. Bywamy przytłoczone codziennością i presją bycia idealną, ale to co najważniejsze, podpowiada nam instynkt. Dlatego marka podkreśla, że wzorzec piękna nie jest jeden, a naturalność i życie w zgodzie ze swoim światem wewnętrznym jest cenniejsze niż podążanie za wykreowanymi ideałami. Wymaga to wiele determinacji, ale też wewnętrznej siły. Łyk Rodowitej z głębokiego roztoczańskiego źródła, pozwala uzupełnić poziom naturalnej siły, poczuć orzeźwienie i działać dalej.

Rodowita pochodzi z pierwotnie dzikiej natury lasów Roztocza, gdzie znajduje się źródło naszej czystej i rześkiej wody. Na Roztoczu żyją na wolności wilki, dlatego symbolem naszej marki stała się Wilczyca. Wilcza metafora oraz inspiracja dziką naturą jest kontynuacją komunikacji Rodowitej, przy jednoczesnym jej odświeżeniu. W nowym spocie przedstawiamy historie różnych kobiet, w różnym wieku, a każda z nich prowadzi życie o zupełnie innej dynamice. Bohaterki wyróżniają się cechami, które charakteryzują wilczyce – są mądre, odważne, ale także rodzinne i opiekuńcze. Intrygująca scena otwarcia z kobietą odważnie ścinającą włosy oraz emocjonalny charakter fabuły ma na celu przyciągnąć uwagę i zaprosić do świata marki – Anna Klavina, Kierownik Marketingu.

WILCZY APETYT

Natura ma w sobie ogromną moc, która pozytywnie wpływa na każdy aspekt naszego życia. W szybkim, miejskim życiu czasami o tym zapominamy. Nasza marka w naturalny sposób zachęca do „wpuszczenia” natury do codziennego życia za pomocą wody Rodowita. Nasza woda zawiera zbalansowany poziom minerałów, m.in. wapń, magnez, potas, wodorowęglany czy krzemionkę. Rodowita jest rekomendowana przez Instytut Matki i Dziecka również dla kobiet w ciąży, karmiących i dla dzieci powyżej 3 r.ż. Ma niską zawartość sodu, więc można pić ją cały dzień, dostępna jest w wariantach: niegazowanym, delikatnie gazowanym i gazowanym oraz w wielu formatach: 1,5L, 1L, 0,6 L oraz 1L i 0,6L z korkiem sportowym.

mat. prasowe

W ramach nowej kampanii powstał także dedykowany spot do kultowej promocji konsumenckiej „WILCZKI RODOWITA”, w której za zakup wody Rodowita, konsumenci otrzymują za darmo maskotki wilczków. Silny i mądry charakter bohaterki marki- wilczycy ma swoje odzwierciedlenie w naszych działaniach na co dzień – tworzymy markę społecznie zaangażowaną. Dlatego w ramach tegorocznej akcji „WILCZKI” Rodowita przeznacza część dochodu z akcji, Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę na rzecz działań niosących pomoc dzieciom.

mat. prasowe

Informacje o wodzie:

Rodowita z Roztocza to średniozmineralizowana, naturalna woda mineralna, wydobywana w otulinie Roztoczańskiego Parku Narodowego, w Grabniku k/Krasnobrodu. Nasze źródło jest ukryte 120m głęboko pod ziemią, w głębszej warstwie wodonośnej, pod warstwą ochronną półprzepuszczalnych skał, poniżej warstwy wód gruntowych, co sprawia, że jest naturalnie chroniona przed zanieczyszczeniami. Jej receptura zawiera 534 mg/l składników mineralnych, w tym kationy: wapnia, magnezu, potasu oraz krzemionkę, jak i aniony: fluorków, chlorków czy wodorowęglanów. Posiada Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka, dla kobiet w ciąży i karmiących oraz dzieci powyżej 3 r.ż. Z uwagi na zbilansowany skład mineralny oraz niską zawartość sodu, wodę Rodowita można pić przez cały dzień. www.rodowita.pl

Materiał promocyjny marki Rodowita