Przyszłość motoryzacji jest elektryczna. Jak się do niej przygotwać i co marka Volkswagen ma do zaoferowania w tym aspekcie? Odpowiada PR Manager marki Volkswagen, Hubert Niedzielski. [ELLE MAN TALKS]
W tym odcinku porozmawiamy sobie o elektromobilności. Jak marki się do tego przygotowują i jak proces elektryfikacji wpływa na całą branżę motoryzacyjną? Jak zmieniają się prace fabryk samochodowych? Na te i inne pytania odpowiada nasz gość najnowszego ELLE MAN TALKS.
- Redakcja
Volkswagen bardzo mocno stawia na kompleksowe podejście do elektromobilności. Marka chce być neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla najpóźniej do 2050 roku. Do 2030 roku przynajmniej 70 procent sprzedanych w Europie aut osobowych VW będzie napędzana wyłącznie silnikiem elektrycznym, co oznacza, że będzie to przynamniej milion samochodów. W Stanach Zjednoczonych i Chinach udział pojazdów elektrycznych ma osiągnąć wówczas co najmniej 50 procent.
Kim jest Hubert Niedzielski?
Od kwietnia 2019 roku PR Manager marki Volkswagen w firmie Volkswagen Group Polska. Jest odpowiedzialny przede wszystkim za współpracę Volkswagena z mediami oraz realizację strategii PR marki w obszarze polityki informacyjnej. Koordynowany przez niego projekt „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” został nagrodzony dwoma złotymi statuetkami w XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze” (w kategoriach „Media Relations” oraz „Research&Insight”).
Z Volkswagen Group Polska związany jest z od 2015 roku. Pracował dla ŠKODY jako specjalista ds. zarządzania produktem posprzedażnym, następnie w dziale marketingu jako specjalista ds. produktu oraz specjalista ds. komunikacji w zespole PR marki ŠKODA. Tam również odpowiadał za współpracę z mediami oraz politykę informacyjną.
Rozmowa do obejrzenia znajduje się na górze strony. Miłego oglądania!