Polska marka stworzyła kapsułową kolekcję z jedną z największych ikon popkultury. To miks tęsknoty za latami 90., estetyki pin-up, streetwearu i... misi polarnych
Local Heroes nie nabija w butelkę. Ich nowa kolekcja ma autentyczny vibe lat 90. Streetwearowe fasony stały się tłem dla jednego z największych symboli zachodniej popkultury. Zobacz efekty nostalgicznej współpracy Local Heroes x Coca-Cola.
- Local Heroes w ELLE
Czy wiesz, że kultowe misie polarne pojawiły się w reklamach Coca-Cola już w 1922 roku? Niemal sto lat później trafiły na bluzy Local Heroes. 19 elementów nowej kolekcji doskonale komponuje się z intensywnymi kolorami odświeżonej identyfikacji wizualnej uwielbianego napoju. A spotkanie przeszłości z teraźniejszością, gdzie wszystko i wszyscy są akceptowani, staje się nietypowym miksem tego, za co kochamy obie marki.
Nostalgia zaszyta w streetwearowych fasonach
Local Heroes nikomu nie trzeba przedstawiać. Historia sukcesu duetu projektantek (początkowo za sterami marki stały Areta Szpura i Karolina Słota, dzisiaj firmą kieruje w pojedynkę druga z założycielek) zaczęła się od szarej bluzy z napisem „doing real stuff sucks”, którą w 2012 roku w świetle fleszy nosił ówczesny idol rzeszy nastolatek. Czas nieco przewrotnie potraktowała kultowe motto – teraz polska marka robi prawdziwy szum w świecie mody, a jej ubrania mają w szafach największe gwiazdy muzyki i filmu. Popularność doprowadziła też do kilku kreatywnych współprac z gigantami popkultury. W zeszłym roku Local Heroes zaprojektowało ubrania i akcesoria dla zwycięzców konkursu Coca-Cola. Teraz razem tworzą kapsułową kolekcję inspirowaną logomanią lat 90. i stylistyką starych reklam Coca-Cola.
Na płótna przenosili ją pionierzy pop-artu, na ekranie uwieczniali mistrzowie kina, a charakterystyczne czerwone banery z białym napisem były jak powiew upragnionej wolności w Polsce lat 90. Coca-Cola to coś więcej niż napój. Rozpoznawalne na całym świecie logo wiele razy gościło w filmowych kadrach, ale także trafiło na koszulki i stało się nieodłącznym elementem ulicznej mody. Dzisiaj trendy z minionych dekad powracają w minimalistycznym wydaniu Local Heroes.
Powrót do przeszłości
Każdy z nas ma na dnie szuflady lub w zapomnianym pudełku kapsułę czasu, przenoszącą do dawnych lat. Co w niej znajdziemy? Stare rysunki, złote myśli albo segregator z kolekcjonerskimi karteczkami. Niezależnie od tego, czy jesteś dzieckiem lat 90., czy nie było Cię jeszcze wtedy na świecie – kolekcja Local Heroes x Coca-Cola zabierze Cię do czasów, które bawiły się modą na niespotykaną wcześniej skalę.
Chociaż określenie „kolekcja kapsułowa” oznacza zgoła co innego. Każdy z 19 elementów, T-shirtów, bluz i spodni, możesz dowolnie ze sobą zestawiać i tym samym tworzyć oryginalne stylizacje. Local Heroes sięga po wygodne fasony, które pokochali wielbiciele marki. Ubrania uszyto z ciepłych i miękkich dzianin, między innymi polaru oraz weluru. Paleta kolorystyczna wpisuje się w soczyste barwy nowych opakowań Coca-Cola.
Sesja w stylu retro
Autorką zdjęć do sesji promującej efekty wyjątkowej wspólpracy jest Klaudia Piekara. Twarzami kolekcji są ambasadorzy Coca-Cola: Magda Karwacka, Igor Łubkowski, Marlena Sojka, Kuba Norek i Iza Krzan. Wszystkie produkty dostępne są na stronie Local Heroes, a także na Zalando, About You, Junkyard, Kixbox i innych sklepach multibrandowych.
1 z 7
Local Heroes
2 z 7
Local Heroes
3 z 7
Local Heroes
4 z 7
Local Heroes
5 z 7
Local Heroes
6 z 7
Local Heroes
7 z 7
Local Heroes