Polscy influencerzy w kampanii Nike White Sneaker Collection
Marka Nike prezentuje kampanię White Sneaker Collection.
Do współpracy przy sesji zdjęciowej dedykowanej nowej kolekcji zaproszono znany duet fotografów mody M & M, czyli Mert Alas i Marcus Piggott. Słyną przede wszystkim z fotografii wyszukanych, silnych kobiet i regularnie współpracują z Madonną oraz innymi gwiazdami ekranu czy sceny muzycznej.
Nike wprowadza stroje kąpielowe dla muzułmanek. Czy hidżaby okażą się hitem sprzedażowym? >>
Kampania posiada swoje lokalne odsłony z udziałem influencerów słynących z charakterystycznego, streetowego stylu. Polski team, który stanął przed obiektywem fotografów tworzą Dorota Chojecka, Ola Korytowska oraz Kuba Grabowski, czyli raper Quebonafide.
W White Sneaker Collection, jak sama nazwa wskazuje króluje biel. W kolekcji znalazły się nowe Nike Mariah Flyknit Racer, a także kultowe modele Air Force 1, Cortez, Huarache i Air Max 90. Białe cholewki wykonane z materiałów premium jak skóra czy satyna, gładkie białe podeszwy i sznurówki zapewnią klasyczny wygląd, który zawsze pozostaje na czasie. Wyrastający na ikony mody influencerzy pokazują jak stworzyć total white look sięgając po t-shirty, spodnie i bluzy z najnowszej kolekcji Nike Sportswear.
Nike White Sneaker Collection jest dostępna na nike.com od 3 sierpnia.
1 z 6
Nike White Sneaker Collection
2 z 6
Nike White Sneaker Collection
3 z 6
Nike White Sneaker Collection
4 z 6
Nike White Sneaker Collection
5 z 6
Nike White Sneaker Collection
6 z 6
Nike White Sneaker Collection