Paryski vibe i porządna dawka wiedzy – tak można w skrócie podsumować „V.I.C”, globalny event zorganizowany przez Vichy Laboratoires
Szykujcie croissanta i kawkę – na moment przenosimy się do niesamowitego, niezwykle merytorycznego wydarzenia, które zorganizowała ostatnio francuska marka Vichy. Na evencie „V.I.C”, który odbył się w Paryżu, dowiedzieliśmy się sporo o holistycznym podejściu do pielęgnacji skóry ciała i głowy. Wszystkie fakty przedstawiono nam w przyjemny, zrozumiały sposób.
- Vichy
Paryski event marki Vichy
Vichy to francuska marka dermokosmetyczna, która jest obecna na rynku już od 93 lat. Około 70 000 dermatologów na całym świecie – tylu specjalistów rekomenduje ich produkty*. Te imponujące liczby są dowodem najwyższej jakości dermokosmetyków, które wychodzą spod skrzydeł tej marki. Ostatnio zaprezentowała ona najnowsze innowacje wykorzystywane w pielęgnacji skóry, skóry głowy i włosów.
W międzynarodowym evencie „V.I.C” wzięło udział ponad 250 osób z 20 krajów. My też mieliśmy przyjemność tam być. Wydarzenie rozpoczęliśmy od wykładów na temat zintegrowanego zdrowia, słuchając ekspertów z dziedziny dermatologii, chorób skóry głowy, a także innych obszarów związanych ze zdrowiem, pielęgnacją i lifestylem (np. kwestią żywienia, snem oraz psychologią). To wszystko w czerwonym, futurystycznym otoczeniu i niezwykłej scenografii prowadzącej do konkretnych stref tematycznych.
Eksperci i międzynarodowi goście specjalni wypowiadali się na temat holistycznego podejścia do troski o skórę podczas panelu „Integrative Talks”. Ten edukacyjny segment otworzył Globalny Prezes Vichy, Vincent Chauvière. Zaznaczył, że misją marki Vichy jest m.in. wspieranie w dążeniu do poprawy zdrowia skóry, niezależnie od wieku czy etapu życia. Międzynarodowa Dyrektor Komunikacji Medycznej Vichy, mająca polskie korzenie Paulina Andrycz, opowiedziała gościom, w jaki sposób marka realizuje swoją misję w obszarze integracyjnego podejścia do zdrowia. Tuż po tym Jessie Inchauspé, słynna biochemiczka i autorka bestsellera Glucose Revolution, (z pewnością kojarzycie @glucosegoddesl, jeśli nie, pora nadrobić zaległości) odpowiedziała na pytania dotyczące wpływu tego, co jemy, na kondycję naszej skóry.
Ciekawostka: cukier sprawia, że wiązania kolagenowe robią się słabsze i wiotczeją.
Po części merytorycznej napiliśmy się koktajli kolagenowych, a następnie przeszliśmy do stref tematycznych. Poznaliśmy bliżej kultową, innowacyjną gamę produktów do pielęgnacji skóry – Liftactiv Collagen Specialist. Nowy krem pod oczy, którego sercem jest pięcioprocentowy pro-kolagen kompleks. Ten kosmetyk działa na 5 oznak starzenia się skóry. Jest lekki, kremowy, bezzapachowy – wiemy, że będzie prawdziwym hitem!
Później ruszyliśmy do strefy dedykowanej włosom. Tutaj poznaliśmy bliżej przeciwłupieżową serię kosmetyków Dercos, która jest bardzo skuteczna i świetnie radzi sobie z łupieżem.
Następnie marka zaprezentowała tam nowoczesne narzędzie diagnostyczne, które oparto na sztucznej inteligencji. Ma ono za zadanie pomóc farmaceutom i dermatologom analizować osiem najczęstszych problemów związanych z włosami i skórą głowy, a także wesprzeć ich diagnozowaniu i rekomendowaniu najbardziej dopasowanych do tych konkretnych potrzeb produktów. Gwarantuje aż 50-krotne przybliżenie oraz trzy różne tryby oświetlenia - to ScalpConsult Pro.
Wisienką na torcie, a także pięknym podsumowaniem tego dnia, był wieczorny event w kultowym paryskim lokalu, Les Bains. Motywem przewodnim była oczywiście czerwień, która królowała podczas całego wydarzenia. Partnerzy marki Vichy, influencerzy, przedstawiciele mediów oraz inni ekskluzywni goście świętowali nową erę podejścia do zdrowia marki Vichy.
Na paryskim wydarzeniu pojawiła się też reprezentacja polskiego świata medycyny: dr n. med. Marcin Zakrzewski, dermatolog oraz lekarz medycyny estetycznej, dr n.med. Joanna Kuschill-Dziurda, lekarka medycyny estetycznej, a także farmaceutki – Magdalena Wieliczko i Katarzyna Silczuk. Gościniami wydarzenia były również polskie ambasadorki gamy Liftactiv B3 – Aleksandra Żebrowska oraz Liftactiv Collagen Specialist – Paulina Krupińska, a także influencerzy i osobowości medialne.
Dziękujemy marce Vichy za ten wyjazd pełen naukowych ciekawostek i cudownych doświadczeń!
*Badanie rynku dermokosmetyków przeprowadzone przez AplusA i partnerów, w okresie od stycznia 2023 do maja 2023, na grupie dermatologów w 34 krajach, reprezentujących 80% globalnego PKB.
Materiał prasowy marki Vichy.