Moda na Wrocław. Najbardziej instafriendly miasto w Polsce umiejscawia najnowsze trendy w przestrzeni miejskiej
Najbardziej instafriendly miasto w Polsce? Zdecydowanie Wrocław. Pod hashtagiem #modanawrocław właśnie wystartowała nowa kampania promująca stolicę Dolnego Śląska. Najbardziej urokliwe zakątki miasta ponad stu mostów ukazuje wielbiciel Wrocławia i pasjonata mody, Łukasza Kędziora znany w sieci jako @lukebook.pl. Stylizacje blogera oddają klimat najpiękniejszych zakamarków Wrocławia.
- Materiał Partnera
Wrocław — najbardziej „instafriendly” miasto w Polsce
Stolicę województwa dolnośląskiego odwiedza ponad 5 milionów turystów rocznie. Położone nad Odrą miasto stu mostów zachwyca zabytkowymi budowlami poprzeplatanymi z nowoczesną architekturą. Instalacje, wystawy, happeningi — Wrocław tętni życiem dzięki pracy artystów. Miasto staje się dla nich płótnem, na którym mogą wyrażać siebie. Choć żeby zakochać się w Wrocławiu, nie trzeba patrzeć na miasto przez pryzmat instagramowych filtrów, instagramowe profile @wroclaw_official oraz @visitwro ukazujące piękno miasta cieszą się dużą popularnością,
Kampania #modanawrocław
Mury Wrocławia mają być inspiracją dla kreatorów mody i stylistów, którzy odkrywając potencjał miasta, przekładają go na autorskie kreacje. W ramach kampanii #modanawroclaw influencer Łukasz Kędzior - @lukebook.pl przygotował autorską interpretację jesiennych trendów. Każda ze stylizacji nawiązuje do najpiękniejszych miejsc Wrocławia.
Stylizacje blogera w ramach sesji zdjęciowej #modanawroclaw zostały umiejscowione w takich lokalizacjach jak Pergola w pobliżu Hali Stulecia, dach hotelu Monopol, Galeria Neonów, Rynek Starego Miasta, popularna restauracja i śniadaniownia - „Bułka z masłem” oraz bulwary Odrzańskie z widokiem na gmach Uniwersytetu Wrocławskiego.
Moda w tym przypadku to tylko uzupełnienie pięknej wrocławskiej architektury. W swoich stylizacjach bloger wykorzystał ubrania i akcesoria światowych domów mody takich jak: Balenciaga, Dior, Alexander McQueen, Bottega Veneta czy Nick Foquet, ale również popularnych marek, np. Ecco.
Zdjęcia stylizacji Łukasza Kędziora wykonał Grzegorz Pastuszak ze Studio ONE Creative More, za produkcję sesji odpowiadała Agata Brodzka – Dyrektor Zarządzająca Platinium Cast.
Wkrótce na Instagramie @lukebook.pl, Instagramie @wroclaw_official, @visitwro zostanie ogłoszony konkurs, w którym do wygrania będzie wyjazd dla dwóch osób połączony ze zwiedzaniem Wrocławia i sesją zdjęciową w klimacie świątecznym. Zadaniem będzie przygotowanie stylizacji i pokazanie swojej interpretacji hasła #modanawroclaw.
1 z 13
Mat. prasowe
2 z 13
Mat. prasowe
3 z 13
Mat. prasowe
4 z 13
Mat. prasowe
5 z 13
Mat. prasowe
6 z 13
Mat. prasowe
7 z 13
Mat. prasowe
8 z 13
Mat. prasowe
9 z 13
Mat. prasowe
10 z 13
Mat. prasowe
11 z 13
Mat. prasowe
12 z 13
Mat. prasowe
13 z 13
Mat. prasowe