Reklama

Kolejna marka walczy ze zmianami klimatycznymi

Moda nie może być dłużej obojętna na to, co dzieje się na świecie. To dlatego polska marka MOHITO stawia na zrównoważoną modę, szyjąc ubrania z materiałów przyjaznych środowisku. Te z metką MOHITO CARES wykonano z certyfikowanych materiałów, wśród których znajdziemy m.in. LENZING™ ECOVERO™, TENCEL™ MODAL czy TENCEL™ LYOCELL. Marka szyje też z bawełny organicznej oraz sięga po poliester pochodzący z recyklingowych materiałów, takich jak butelki PET czy plastikowe opakowania. Dzięki temu zmniejsza zużycie surowców naturalnych oraz ilość odpadów, podkreślając potrzebę dbałości o środowisko, która bliska jest też jej klientom.

Reklama

Akcję wspiera dziennikarka i prezenterka Paulina Sykut-Jeżyna, osoba zaangażowana społecznie oraz wyczulona na zmiany klimatyczne i poprawę warunków życia. To właśnie dzięki swojemu zaangażowaniu i świadomości zachodzących zmian, wsparła akcję MOHITO. Idea stojąca za #mohitocares jest jej bowiem bardzo bliska.

MOHITO chce aktywnie reagować na zmiany klimatyczne i naprawdę działa w tej sprawie. Inicjatywa sadzenia drzew i powiększania terenów zielonych jest doskonałym sposobem na poprawę kondycji klimatycznej.

Marka szacuje, że w tym i przyszłym sezonie może posadzić nawet do 200 tysięcy drzew. To imponująca liczba, a dokładna ilość zależy jednak od klientek marki, które kupując produkty z metką MOHITO CARES, aktywnie przyczynią się do zwiększenia ilości sadzonek. W galerii znajdziecie zdjęcia promujące akcję, na których pozuje dziennikarka>>

MOHITO CARES. Do you?

Akcja we współpracy z Mastercard Priceless Specials.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama