Nowy butik Bulgari na Placu Trzech Krzyży w Warszawie – luksus w sercu stolicy
To pierwszy flagowy salon włoskiego Bulgari w Polsce, co stanowi krok milowy zarówno dla marki, jak i dla polskiego rynku luksusowych dóbr.
- ELLE
Pierwszy butik Bulgari w Polsce
Nowy butik Bulgari został zaprojektowany w stylu nawiązującym do rzymskich korzeni marki, zachwycając elegancją, ale także nowoczesnym podejściem do architektury. Wnętrze butiku utrzymane jest w ciepłych, luksusowych tonacjach złota, marmuru i szlachetnych kamieni, odzwierciedlających DNA marki Bulgari. Całość stworzona została w taki sposób, by oddać hołd bogatej tradycji Bulgari, ale także by wprowadzić elementy współczesnego designu, które od lat przyciągają wielbicieli mody i elegancji na całym świecie.
Przestrzeń jest jasna, otwarta i utrzymana w neutralnych, eleganckich barwach – kremy, beże i subtelne złote akcenty nadają jej ponadczasowy, luksusowy charakter. Wykorzystane materiały to głównie marmur, złoto, a także drewniane i szklane elementy, które wprowadzają ciepło i elegancję. Za wnętrzami sklepu stoją oczywiście włoscy projektanci.
Bulgari co warto wiedzieć o tej marce?
Bulgari, założona w 1884 roku w Rzymie przez greckiego jubilera Sotirio Bulgari, to marka, która od ponad wieku wyznacza standardy luksusu w biżuterii, zegarkach, perfumach i akcesoriach. Początkowo niewielki warsztat jubilerski przekształcił się z czasem w globalne imperium luksusowych dóbr, znane z odważnych projektów, wyrafinowanego wzornictwa i niepowtarzalnych kreacji, które zyskały uznanie na całym świecie.
Do najpopularniejszych kolekcji należy Serpenti, ikoniczna linia nawiązująca do węża jako symbolu wieczności, mądrości i transformacji. Wąż stał się jednym z najbardziej ropoznawalnych symboli marki, a biżuteria z tej kolekcji, dzięki spiralnym bransoletkom, naszyjnikom i zegarkom, od lat pozostaje symbolem włoskiego luksusu. Na czerwonym dywanie Bulgari kochały i kochają gwiazdy - biżuterię nosiły Elizabeth Taylor, Audrey Hepburn, czy Sophia Loren, a współcześnie ambasadorami marki są m.in. aktorki Zendaya, Priyanka Chopra i modelka Lily Aldridge.