Prestiżowe targi w Bolonii

Międzynarodowe Targi Płytek Ceramicznych i Wyposażenia Łazienek Cersaie w Bolonii to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży. Podczas 41. edycji swoje produkty zaprezentowało kilkuset wystawców z całego świata. Poza nimi, wśród gości zjawiło się grono dziennikarzy, architektów i specjalistów. Dyskutowano nie tylko na temat tego, co aktualne i innowacyjne, ale przede wszystkim, co daje szansę nawiązania relacji biznesowych.

Jako lider branży chcemy skorzystać z tych doświadczeń, aby w 2025 r. na ponad 50 rynkach pojawiły się zjawiskowe i kreatywne kolekcje – mówi Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż.

Jak dodaje Piotr Tokarski, targi w Bolonii to idealne miejsce na pokazanie swojej kolekcji. Marka Paradyż jako wizytówka polskiego przemysłu na świecie, nie tylko inspiruje, ale też słucha opinii. Oprócz tego korzysta z doświadczeń i wdraża rozwiązania technologiczne, tworząc designerskie produkty.

Materiały prasowe

„Deconstruction to evolve”

Strefa Ceramiki Paradyż połączyła premierowe produkty różnych kategorii – od płytek ściennych i podłogowych, po spieki kwarcowe TRI-D, wykończenia czy posadzki basenowe. Każdy z produktów wyróżnia się odważnym wzornictwem oraz innowacyjną techniką produkcyjną. To pokazuje, że Paradyż wciąż zaskakuje kreatywnością, gwarantując klientom szeroki wybór produktów aranżacyjnych.

Zgodnie z motywem przewodnim stoiska Paradyż "Deconstruction to evolve", detale pozostające niegdyś w cieniu, dziś olśniewają i budzą zdumienie. Materiały zaskakują surową formą i nowoczesną stylistyką, jednocześnie odwołując się do natury. Takie połączenie pokazuje, że nie bez powodu marka Paradyż utrzymuje się na światowym poziomie.

Materiały prasowe

Gosia Baczyńska x Paradyż

Projektantka Gosia Baczyńska od lat współpracuje z Ceramiką Paradyż, tworząc unikalne kolekcje płytek ceramicznych. Z wielką pasją łączy modę z wystrojem wnętrz, czego efektem są innowacyjne wzory, a także kolorystyka, która odzwierciedla jej artystyczną wizję. W swoich kolekcjach często nawiązuje do światowych trendów designu, jednocześnie wpisując je w polski rynek.

W trakcie wydarzenia Gosia Baczyńska opowiadała o współpracy z zespołami firmy, omawiając każdy detal kolekcji, którą przygotowywała przez wiele miesięcy. Tak powstały niesamowite projekty ceramiczne nawiązujące do naturalnych deseni i szlachetnego designu. W tej kolekcji widać odwołanie do kamienia naturalnego, a także stylistyki drewien i posadzek z lat 60. i 70. XX w. To głównie z tego powodu wielu gości uznało projekty artystki za zaskakujące.

Materiały prasowe

Jak mówi dr inż. Anna Tępińska-Marcinek, Współwłaścicielka i Członkini zarządu Ceramiki Paradyż, to właśnie odwaga jest tym, co inspiruje zespoły projektowe do tworzenia zachwycających produktów.

Nie boimy się stawiać na awangardowe wzornictwo i współprace z silnymi osobowościami, jaką niewątpliwie jest Gosia Baczyńska – dodaje.

Materiały prasowe

Ceramika Paradyż to polska firma i zarazem lider polskiego przemysłu na świecie. Od 35 lat dostarcza klientom w ponad 50 krajach ceramiczne produkty o unikatowym designie i najwyższej jakości. Więcej na stronie: www.paradyz.com.

Materiał promocyjny marki Paradyż