Najwierniejszego kochanka masz w sobie. GUESS rusza z nową kampanią „Don’t be shy. Shine."
“Cud, namiętność i wolność” – tak o marce powiedział jeden z jej założycieli. Nowa kampania zegarków GUESS „Don’t be shy. Shine.” zachęca do spojrzenia na siebie
z innej, dużo bardziej zmysłowej, perspektywy.
- Promocja
American dream we francuskim wydaniu
Wszystko zaczęło się w pięknej, słonecznej Marsylii. Czwórka braci: Maurice, Georges, Armand i Paul Marciano założyła firmę o nazwie MGA. Prawdopodobnie dalej mieszkaliby we Francji, gdyby nie jedno wydarzenie – wycieczka do Stanów Zjednoczonych.
Szalone wieczory spędzone w Mieście Aniołów wywarły na nich tak olbrzymie wrażenie, że postanowili tam zamieszkać. Mieli rewolucyjny pomysł na biznes – pierwsze idealnie dopasowane do ciała jeansy. Ich inspiracją było ucieleśnienie silnej i zmysłowej kobiety, ikony kina – Marilyn Monroe.
Połączyli legendarny blask Hollywood i naturalny francuski szyk. Wybrali seksowne, dopasowane, dekatyzowane jeansy przed kostkę, które nazwali Marilyn Jean. Dla niektórych kobiet ich obcisłość okazała się problematyczna – przez obwód nogawki nie mogły przecisnąć stopy. Na szczęście bracia wpadli na genialne rozwiązanie – wszyli 3 suwaki w dolnej części nogawki i tak powstał kultowy model 3 ZIP. Zamysł był prosty,ale genialny – każda kobieta, która włożyła spodnie GUESS, miała poczuć się jak prawdziwa gwiazda.
Od denimu do zegarków
Wraz z rosnącą popularnością, GUESS zaczął coraz śmielej wchodzić w inne segmenty rynku odzieżowego. Ofertę wzbogacono o akcesoria, biżuterię, okulary i buty. Olbrzymią popularnością zaczęły cieszyć się między innymi zegarki, które zagościły w portfolio marki w 1983 roku.
Wyraziste, błyszczące i pełne charakteru, jeżeli jakieś dodatki mogą wydobyć z nas pewność siebie, to będą nimi zegarki sygnowane logo GUESS. Producent stawia na złoto, srebro, biel, róż i czerń połączone z charakterystycznymi, błyszczącymi akcentami, których po prostu nie da się przegapić.
40 lat marki, która zmieniła oblicze mody
W tym roku marka świętuje swoje 40 urodziny. Cztery dekady sukcesu i podążania własną ścieżką sprawiły, że GUESS jest obecnie jedną z najbardziej kultowych firm odzieżowo-akcesoryjnych świata.
Można nie podzielać tego stylu, można nie zgadzać się z krzykliwością i seksapilem, ale marki GUESS zdecydowanie nie da się ignorować. Zna ją każdy – od fanów mody po klientów sieciówek. Niech o popularności marki świadczy fakt, że papierowe torby z ich logo stały się przez lata produktem kolekcjonerskiego pożądania.
Nowa kampania GUESS to udana próba uchwycenia ducha marki, współczesnych trendów modowych oraz społecznych.
Don’t be shy. Shine.
Zmysłowość, seksapil i pasja to według marki antidotum na konformizm, nieśmiałość i niepewność. Zegarki GUESS są do tego idealnym kompanem – elementem podkreślającym i uzupełniającym magnetyczne osobowości ich właścicieli.
Kampania została stworzona specjalnie z myślą o polskim rynku i mówi Polkom oraz Polakom wprost: Don’t be shy. Shine. Każdy może błyszczeć właśnie dzięki zegarkom marki GUESS.
Jakie modele zegarków znajdziecie w tej kampanii? Odważne, lśniące i nie do przeoczenia. GUESS nigdy nie lubił banalnych stylizacji – nowa kampania doskonale to podkreśla.
W sesji zdjęciowej wykorzystano modele MOONLIGHT GW0257L1, MOONLIGHT GW0257L2, G-CHECK GW0292L1, G-CHECK GW0292L2, MOMENTUM GW0260G2, CONTINENTAL GW0260G2
Wykorzystane w sesji bogato zdobione wnętrza, intensywne kolory i odważne stylizacje są idealnym dopełnieniem tego, co w kampanii najważniejsze - zegarków GUESS. Atrybutów odważnych, pewnych siebie i zmysłowych osób.
Z ujęć wyłania się kokieteryjność i namiętność, co nie powinno dziwić - GUESS od zawsze lansował najpiękniejszych modeli świata. Nie inaczej jest w wypadku kampanii „Don’t be shy. Shine.” To kult eleganckiego seksapilu, który każdy z nas ma w sobie, a zegarki GUESS tylko pomagają go wyrazić.
1 z 1
Najwierniejszego kochanka masz w sobie. GUESS rusza z nową kampanią „Don’t be shy. Shine.