W tym roku H&M obchodzi 20-lecie współprac z gościnnymi projektantami. Udostępniając prace największych twórców i marek szerszej grupie, na zawsze zmienił krajobraz współczesnej mody.

Mat. prasowe

Wielka moda dostępna dla każdego

Aby uczcić te wyjątkową rocznicę, H&M ponownie wprowadzi do sprzedaży limitowane projekty z każdej kampanii w ramach selekcji Pre-Loved Archive. Marka celebruje przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość mody i pokazuje jak łatwo możemy ponownie stylizować używane ubrania i akcesoria.

Wiele z was na pewno pamięta te datę. H&M wprowadził swoją pierwszą kolekcję w 2004 roku. Od tamtej pory każda współpraca z największymi twórcami była wyjątkowa. Odpowiadała wartościom i zasadom zarówno marki, jak i zaproszonych gości. Te kolekcje to najlepszy dowód na to, że świetny design nie musi łączyć się z najwyższymi cenami.

Mat. prasowe

Naszym celem było przedstawienie świata mody konsumentom na całym świecie, jednocześnie pokazując nasz związek z silnym, przemyślanym i oryginalnym wzornictwem. Łączy się to z podstawowym etosem H&M: jakość i kreatywność powinny być dostępne dla każdego– dodaje Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.

Teraz miłośnicy mody dostają drugą szansę na zdobycie kultowych elementów garderoby. Przedmioty pozyskano w ramach partnerstwa z internetowym rynkiem Pre-Loved Sellpy i globalnymi sprzedawcami vintage. Nie jest tajemnicą, że nadawanie drugiego życia używanej odzieży, poprzez innowacyjne, zrównoważone rozwiązania, to misja H&M.

Dzięki pracy z używanymi ubraniami możemy przywrócić te kolekcje fanom mody, dając im szansę na ponowne pokochanie tych kolekcji, jednocześnie przedstawiając kultowe momenty mody od H&M i najlepszych światowych talentów projektowych nowemu pokoleniu – podkreśla Jörgen Andersson, Creative Director H&M.

Ekskluzywna kolekcja składa się z ubrań od wielu gościnnych projektantów H&M, którzy prezentują różne style. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Seria dropów z wyselekcjonowanymi ubraniami i akcesoriami pojawi się w siedmiu sklepach na całym świecie (Francja, Wielka Brytania, Włochy, Stany Zjednoczone, Hiszpania, Szwecja, Niemcy), a także online na hm.com 31 października (w czwartek). Zapiszcie tę datę w kalendarzach.

Mat. prasowe

Unikalne projekty, starannie wyselekcjonowane i zinterpretowane na nowo. Na które z nich będziecie polować?

Materiał promocyjny marki H&M